تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820143345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مترو تهران يک جنس لوکس و شيک نيست، يک ضرورت اجتناب‌ناپذير است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۵۹ق.ظ)
مترو تهران يک جنس لوکس و شيک نيست، يک ضرورت اجتناب‌ناپذير است موج - مدير عامل شرکت بهره‌برداري مترو تهران با اشاره به اين که امروز مترو تهران يک جنس لوکس و شيک نيست و يک ضرورت اجتناب‌ناپذير است، گفت: مترو اکنون يک باور است و يک صنعت به شمار مي‌آيد و بايد همگي بسيج شويم تا مردم از هوايي پاک و طولاني‌مدت بهره‌مند شوند.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شرکت بهره‌برداري مترو تهران، هفدهمين همايش بين‌المللي حمل‌ونقل ريلي و دهمين نمايشگاه دستاوردهاي تخصصي حمل‌ونقل ريلي پس از دو روز فعاليت در مرکز همايش‌هاي برج ميلاد تهران در حالي به کار خود پايان داد که شرکت بهره‌برداري مترو تهران توانست در ميان شرکت‌هاي حاضر در اين نمايشگاه رتبه اول را به خود اختصاص دهد.
در اين همايش از نايبي به عنوان مدير عامل شرکت برتر در اين همايش تقدير شد.
غرفه مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شرکت بهره‌برداري مترو تهران نيز در بخش نمايشگاه‌ها با به نمايش گذاشتن آخرين دستاوردهاي مهندسان ايراني در حوزه حمل‌ونقل ريلي توانست براي چهارمين سال پياپي عنوان برترين غرفه در اين نمايشگاه را به خود اختصاص دهد.
نايبي در مراسم اختتاميه اين مراسم با بيان اين که شرکت بهره‌برداري مترو هر سال تلاش مي‌کند محيطي تعاملي به وجود آورد و از نام‌گذاري هر سال مقام معظم رهبري در بهبود ارائه خدمات خود نهايت استفاده را ببرد، اظهار داشت: امسال نيز در سال همدلي و هم‌زباني دولت و ملت توانستيم با ياري مسوولان و با بهره‌برداري از ايستگاه‌هاي جديد مترو خدمات‌رساني بهتري به مردم داشته باشيم.
مدير عامل شرکت بهره‌برداري مترو تهران ادامه داد: مترو با جابجايي بيش از 2 و نيم ميليون مسافر در طول روز توانسته است نياز مردم در زمينه حمل‌ونقل ريلي را تا حد بسيار زيادي مرتفع کند.
نايبي با اشاره به اين که امروز مترو تهران يک جنس لوکس و شيک نيست و يک ضرورت اجتناب‌ناپذير است اظهار داشت: مترو اکنون يک باور است و يک صنعت به شمار مي‌آيد. بايد همگي بسيج شويم تا مردم از هوايي پاک و طولاني‌مدت بهره‌مند شوند و زمان آن فرا رسيده که شعار «هر تهراني يک کارت بليت مترو» محقق شود.
مدير عامل شرکت بهره‌برداري مترو تهران تصريح کرد: جايگاه امروز مترو در سرآمدي، اول بودن در ارزاني بليت و پاکيزگي در ميان 10 مترو برتر دنيا و جايگاه بيستم به لحاظ ظرفيت نشان دهنده تلاش فراوان در اين صنعت است.
وي ادامه داد: شرکت بهره‌برداري مترو تهران موظف به ارائه خدمات مطلوب، راحت، ايمن و با کيفيت به شهروندان است و اکنون سفر با مترو يک سفر فرهنگي تعريف شده است تا علاوه بر انجام وظيفه جابجايي، اخلاق شهروندي و ارزش‌ها و آموزه‌هاي ديني و ملي را هم با مردم به اشتراک بگذاريم.
مدير عامل شرکت بهره‌برداري مترو تهران با اشاره به اين که هم اينک شاهد ورود نسل جديد بليت مترو به چرخه حمل‌ونقل ريلي هستيم، گفت: در آينده‌اي نه چندان دور تلفن‌هاي همراه نيز با کارکردي ديگر نقش بليت مترو را بر عهده خواهند داشت.
وي با اشاره به اختصاص فضايي به آرامش مادر و کودک در برخي ايستگاه‌هاي مترو تصريح کرد: زيرگذر فرهنگي مترو را به عنوان محلي براي آشنا ساختن نسل جوان از تحولات ديروز و امروز قرار داده‌ايم تا در اين مکان ميزبان نخبگان و کارشناسان و متخصصان در زمينه‌هاي گوناگون باشيم.
نايبي در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر بيش از دو دهه از حرکت اولين قطار گذشته و امروز بيش از 6 ميليارد سفر توسط مترو تهران انجام شده، يعني هر ايراني 82 بار سفر و هر شهروند تهراني بيش از 500 سفر در مترو را تجربه کرده است.
هفدهمين همايش بين‌المللي حمل‌ونقل ريلي و دهمين نمايشگاه دستاوردهاي تخصصي حمل‌ونقل ريلي که طي دو روز با حضور تعداد زيادي از شرکت‌ها و اساتيد صاحب‌نظر در حوزه حمل‌ونقل عمومي برپا شده بود عصر امروز به کار خود پايان داد. در اين همايش و در حوزه مقالات برتر در محور مديريت، اقتصاد و بهره‌برداري از حميدرضا اسد تقدير شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن