تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820996474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدور پروانه شکار در زنجان برای شکارچیان پرندگان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: زنجان - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان زنجان گفت: محیط زیست زنجان به منظور شکار پرندگان، پروانه صادر می کند.
زعفر افشاری روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه صدور مجوز از 14 آبان جاری آغاز شده است افزود: زمان پایان صدور پروانه شکار در زنجان بسته به نوع پرندگان تعیین شده است.
وی اظهار کرد: برای شکار هریک از این پرندگان (اردک و غاز، کبک معمولی و تیهو، کبک چیل، باقرقره و بلدرچین و همچنین پرنده ابیا)، صدور پروانه شکار به صورت جداگانه خواهد بود.
افشاری افزود: متقاضیان می توانند برای دریافت پروانه شکار با یک قطعه عکس، جواز حمل سلاح و با ارائه دفترچه شکار، به یکی از ادارات محیط زیست شهرستان های استان و یا دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان با تاکید بر اینکه ارائه دفترچه شکار از سوی متقاضیان برای اخذ پروانه لازم و ضروری است گفت: جهت دریافت پروانه شکار اردک و غاز یک میلیون و 200 هزار ریال و برای سایر پرندگان نیز 600 هزار ریال هزینه از متقاضیان اخذ خواهد شد.
افشاری افزود: شکارچیانی که پروانه شکار دریافت کرده اند فقط می توانند روزهای پنجشنبه و جمعه دست به شکار بزنند و در غیر این صورت با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد.
وی تصریح کرد: ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
صدور پروانه شکار در زنجان برای شکارچیان پرندگان






دوشنبه ، ۲۵آبان۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.www3.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن