تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815429747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان برگزاری انتخابات امانت دار مردم هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار یزد: مسئولان برگزاری انتخابات امانت دار مردم هستند استاندار یزد جلب اعتماد عمومی مردم برای حضور در انتخابات را ضروری دانست و تأكید كرد: ستاد انتخابات و همه هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات امانت‌دار رأی مردم هستند.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۵ آبان ساعت 09:40

خبرگزاری پانا+

به گزارش  پانا از یزد، استاندار یزد در نشستی با حضور  اعضای ستاد انتخابات استان، محترم دانستن رأی همه مردم را یادآور شد و تأكید كرد: وظیفه همه مسئولین نظام است كه اعتماد و انگیزه‌های مشاركت مردم در انتخابات را افزایش دهند.
سید محمد میرمحمدی افزود: مردم باید بپذیرند كه نقش آن‌ها در تعیین سرنوشت خودشان بسیار مهم است و می‌توانند حال و آینده خود را تعیین كند.
وی آسیب‌شناسی انتخابات گذشته را مهم و ضروری عنوان كرد و تصریح كرد: شناخت نقاط قوت و ضعف انتخابات قبلی باعث خواهد شد مشكلات برطرف و علاوه بر تقویت ظرفیت‌ها، اشتباهات مجدداً تکرار نشود.
استاندار یزد بابیان اینكه اختلافات و دیدگاه‌های اختلافی در انتخابات موردپذیرش نیست، خاطرنشان ساخت: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی كرد كه انتخابات 7 اسفند اتحاد ملی، انسجام مردمی، آگاهی، بلوغ و علاقه مردم به‌نظام را نشان دهد.
استاندار یزد بابیان اینكه کاندیداها اخلاق و فرهنگ را مدنظر قرار دهند، تأكید كرد: كاندیداها از تخریب یكدیگر خودداری كنند و توجه لازم را در این زمینه داشته باشند چراکه نگاه بردوباخت در انتخابات معنایی ندارد.
میرمحمدی بابیان اینكه همه فعالیت‌ها در راستای همگرایی و اتحاد است، تصریح كرد: مردم باید احساس كنند كه در آینده كشور سهیم هستند و رأی آن‌ها در آینده شهر، استان و كشور مؤثر است.
وی ادامه داد: آمادگی خوبی در همه دستگاه وجود دارد و خوشبختانه همه اعضای ستاد و فرمانداران تجربه خوبی در عرصه برگزاری انتخابات دارند و در این رابطه جای نگرانی نیست.
استاندار یزد انتخابات رایانه‌ای را سیستمی شفاف و روشن دانست و افزود: ریاست محترم جمهوری تأكید مؤكد دارند كه تمامی مراحل و اجزای انتخابات شفاف و مشخص باشد.
عالی‌ترین مقام اجرایی استان یزد در پایان سخنانش انتخاب هیئت‌های اجرایی و نظارت را مهم دانست و تصریح كرد: انتخاب این افراد باید از بین اشخاص مطمئن، متعهد، مردمی و كاردان صورت گیرد.   













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن