تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812586125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حقوق کارمندهای خودرو سازها،تصویر بازیگر ایرانی حاضر در فرانسه و بقیه اخبار پر کلیک 24 آبان خبرآنلاین


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: حقوق کارمندهای خودرو سازها،تصویر بازیگر ایرانی حاضر در فرانسه و بقیه اخبار پر کلیک 24 آبان خبرآنلاین سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - وجه اشتراک زیادی با هم دارند. نخستین وجه اشتراکشان نامشان است.

 نام هردوشان علی است. هردو بخشی از شهرتشان را از پدران خود دارند. هردو در کار فرهنگند. یکی وزیر فرهنگ است و دیگری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس. اینجا را ببینید. علی مطهری در کانال تلگرامی خود نوشت: تحریم نمایشگاه مطبوعات توسط برخی نشریات و خبرگزاریهای ولایتمدار و کسانی که همواره دم از حفظ نظام می‌زنند و هرگونه اعتراضی را نوعی مخالفت با اصل نظام و حتی براندازی تلقی می‌کنند، گرچه غیرمنتظره و غیر ضروری بود و اعتراضات آنها در حد تحریم نبود، اما از یک نظر پدیده مبارکی بود. اینجا را ببینید. اقتصاد اگرچه نرخ بنزین در کشور ما هنوز به قیمت واقعی نرسیده است اما کشور هایی هستند که ارزان تر از ایران این محصول نفتی را ارائه می دهند. اینجا را ببینید. ایران خودرو و سایپا در مجموع بیش از 200 هزار نفر کارگر و کارمند دارند و ماهانه بالای 200 میلیارد تومان حقوق به کارکنان خود پرداخت می کنند. اینجا را ببینید. فرهنگ یک روز پس از آغاز اکران فیلم سینمایی «جامه‌دران»، به کارگردانی حمیدرضا قطبی و به تهیه‌کنندگی سیدجمال ساداتیان، اسم و تصویر دو بازیگر اصلی این فیلم، پگاه آهنگرانی و باران کوثری، از تیزرهای تلویزیونی حذف شد. اینجا را ببینید. بهنوش بختیاری روایتی از حضور در میدان شوش و در جمع کارتن خوا‌ب‌ها را بازگو کرده است. اینجا را ببینید.  جامعه کارآگاهان پلیس نوشهر حل معمایی را در دستور کار دارند که در آن زنی جوان به قتل رسیده‌است. گرچه فرماندار نوشهر به عنوان رئیس شورای تأمین و فرمانده پلیس این شهر هنوز درباره این قتل توضیحاتی ارائه نکرده‌اند اما به نظر می‌رسد سرنخ حل این معما با دستگیری یک مظنون به دست پلیس افتاده باشد. اینجا را ببینید. زن 30 ساله‌ای با شکایتی اعلام کرد یک ناشناس که خود را «یاسر» معرفی می‌کند با ارسال پیام‌های غیراخلاقی و درخواست دوستی از طریق نرم‌افزار «واتس اپ» باعث سلب آرامش وی و خانواده‌اش شده است. اینجا را ببینید. بین الملل  وزیر خارجه عربستان سعودی از پاسخ دادن به پرسش خبرنگار خبرآنلاین طفره رفت و اعلام کرد با ایرانی ها حرف نمی زند. اینجا را ببینید.  وب سایت روزنامه لوموند این تصاویر را از لحظه فرار تماشاچیان از سالن کنسرت باتاکلان منتشر کرده است. اینجا را ببینید. ورزش  در جریان دیدار منتخب بریتانیا و منتخب جهان یک اتفاق جالب رخ داد. اینجا را ببینید. چمن ورزشگاه خانگی گوام سوژه این روزهای اردوی تیم ملی است. گوام اصلا شرایط میزبانی از تیم های مختلف آسیایی را ندارد. اینجا را ببینید. دانش یک شرکت ژاپنی فیلمی از رقابت روبات ساخت این شرکت با یک استاد مشهور شمشیرباز رشته ایی‌آی‌جوتسو منتشر کرده است. این فیلم مورد استقبال بسیاری قرار گرفته و بیش از ۵ میلیون بار به صورت آنلاین مشاهده شده است. اینجا را ببینید. یک پ‍ژوهش نشان داده که پاها معیار خوبی است که نشان می‌دهد آیا فرد به اندازه‌ای که برای سلامت مغز لازم است ورزش می‌کند یا نه.  اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

اسکنر ساخت Czurtec شاید اولین اسکنر فوق حرفه‌ای هوشمند در جهان باشد که به قیمت 199 دلار راهی بازار می‌شود. اینجا را ببینید. 

تصویری از جدیدترین مدل گوشی اچ تی سی با طراحی متفاوت در فضای مجازی منتشر شد. اینجا را ببینید.

طنز و کاریکاتور

37 هزار خودرو در 30 ساعت فروش رفت! اینجا را ببینید.

کارتونیست‌های جهان در بهت عملیات تروریستی داعش در فرانسه دست به کار شدند و از زاویه دید خودشان به این حادثه پرداختند.اینجا را ببینید. 

چند رسانه ای

نیما شاهرخ شاهی بازیگر جوان ایرانی که این روزها در فرانسه به سر می برد، عکسی از شرایط فرودگاه پاریس بعد از حملات تروریستی داعش را در اینستاگرام خود منتشر کرد. اینجا را ببینید.

در ابتدای دیدار خیریه امروز در الدترافورد، دیوید بکام به همراه فرزندانش وارد زمین شد تا عکسی به یادگاری بگیرد اما به نظر می رسید هارپر سون، دختر بکام، علاقه چندانی به عکس گرفتن ندارد. اینجا را ببینید.
پر بحث ترین خبرها تعدادی از شهروندان ایرانی با روشن کردن شمع در مقابل سفارت فرانسه در تهران، به قربانیان این حملات تروریستی ادای احترام و با خانواده آنان ابراز هم‌دردی کردند. اینجا را ببینید. بر اساس تازه‌ترین گزارش‌ها گروه تروریستی داعش با برعهده گرفتن مسئولیت حملات و انفجارهای عصر جمعه در پاریس اعلام کرد که این انفجارها "انتقام به خاطر سوریه و 11 سپتامبر فرانسه" است. اینجا را ببینید. محبوب ترین خبرها قبر صدیقه پهلوی و حمیدرضا پهلوی دو تن از فرزندان رضاخان در فبرستان بهشت زهرای تهران . اینجا را ببینید.  بیلبوردهایی در مورد سکته مغزی در تهران نصب شد. اینجا را ببینید. 

/212 17


 



دوشنبه 25 آبان 1394 - 06:13:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن