تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814577814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغيير سهميه سوخت پايه ناوگان عمومي از اول آذر


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تغيير سهميه سوخت پايه ناوگان عمومي از اول آذر
معاون برنامه‌ريزي سازمان راهداري با بيان اينكه سهميه سوخت پايه ناوگان عمومي از ساعت صفر يكم آذرماه تغيير مي‌‌كند، گفت: از اين پس در سامانه اختصاص سوخت بر اساس پيمايش، سهميه‌هاي عملكردي نيز در چهار پيمانه، ماهانه واريز مي‌شود.
به گزارش فارس، شهرام آدم‌نژاد در جمع خبرنگاران با اعلام اين خبر اظهار داشت: در مهرماه و آبان‌ماه امسال تلاش كرديم اختصاص سهميه گازوئيل براي ناوگان عمومي براساس پيمايش انجام شود، بر اين مبنا دو سهميه عملكردي و پايه براي آنها درنظر گرفته شد كه سهميه عملكردي براساس پيمايش اختصاص يافت.  وي ادامه داد: در مهرماه و آبان‌ماه اختصاص سهميه‌ها انجام شد، ضمن آنكه سهميه عملكردي در قالب دو پيمانه واريز مي‌شد.  معاون برنامه‌ريزي سازمان راهداري گفت: از ساعت صفر روز يكم‌ آذرماه سهميه سوخت پايه ناوگان عمومي كاهش مي‌يابد.  وي افزود: تا پيش از اين، ماهانه در قالب دو پيمانه سهميه عملكردي به كارت سوخت ناوگان عمومي گازوئيل‌سوز واريز مي‌شد اما از ابتداي آذرماه ماهانه چهار پيمانه واريز خواهد شد و اگر رانندگان در كارت سوخت خود سهميه كمتري ديدند نگران نباشند.


منبع : فارس



تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن