تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815435610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کانون کارشناسان رسمي دادگستري استان 400 کارشناس در 34 رشته تحصيلي فعاليت دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۵۸ب.ظ)
رئيس کانون کارشناسان رسمي دادگستري لرستان: کانون کارشناسان رسمي دادگستري استان 400 کارشناس در 34 رشته تحصيلي فعاليت دارند موج - خرم آباد - رئيس کانون کارشناسان رسمي دادگستري لرستان گفت: کانون کارشناسان رسمي دادگستري 400 کارشناس در 34 رشته تحصيلي فعاليت دارند.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين اسدي‎پور، رئيس کانون کارشناسان رسمي دادگستري لرستان، در مراسم روز کارشناس که امروز در دادگستري لرستان برگزار شد، با بيان اين‌که اول آبان سال 58، به دستور دکتر شهيد آيت‎الله بهشتي کانون کارشناسان رسمي دادگستري به صورت مستقل کار خود را آغاز کرد، گفت: با هدف ارتقاي کيفيت امور کارشناسي و استفاده از ظرفيت همکاران و با توجه به اعتمادي که دستگاه قضايي به کانون دارد و مواردي که مورد نظر رئيس کل دادگستري است يک کارگروه تعامل بين دستگاه قضايي و کانون کارشناسان تشکيل و اولين جلسه آن با حضور اعضا برگزار شده است.
وي اضافه کرد: در راستاي برنامه‎هاي دستگاه قضا، استفاده از زيرساخت فناوري اطلاعات ضروري است و در اين باره کانون کارشناسان رسمي دادگستري براي اولين بار از اين طريق به شبکه دولت وصل و ارتباط موثري با دستگاه‎هاي اجرايي دارد.
رئيس کانون کارشناسان رسمي دادگستري لرستان با تأکيد بر اين‌که همه دستگاه‎هاي اجرايي امور کارشناسي خود را از طريق کانون کارشناسان رسمي دادگستري انجام دهند، تصريح کرد: چنانچه اين موضوع دنبال شود به توفيقات زيادي مي‎رسيم.
اسدي‎پور بيان کرد: ارتقاي سطح هماهنگي با دستگاه قضايي استان، استقرار سيستم مديريت و مهندسي ارزشي، تشکيل 7 کارگروه ظرف 2 ماه اخير، بهره‎گيري از ظرفيت‎هاي علمي و فني دانشگاه‎ها و قضات و پيشکسوتان در امور آموزشي و... از جمله برنامه‎هاي کانون استان است.
وي يادآور شد: مديران بانک‎ها از ارجاع کار کارشناسي به شرکت‎هاي خصوصي و سهامي خاصي که هيچ برکتي براي استان ندارند و بحث تعرفه‎ها را رعايت نمي‎کنند اجتناب کنند؛ چراکه اين مهم متأسفانه جايگاه کارشناس به سمت اقتصادمحور بودن سوق داده است.
اسدي‎پور با بيان اينکه تاکنون نتوانسته‎ايم تعامل خوبي با بانک‎هاي استان داشته باشيم، تصريح کرد: در کانون کارشناسان رسمي دادگستري 400 کارشناس در 34 رشته تحصيلي فعاليت دارند که بايد از اين ظرفيت غافل نشويم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن