تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815414813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی موزه شهرداری زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: راه اندازی موزه شهرداری زنجان استان‌ها > زنجان - موزه شهرداری زنجان در محل کارخانه کبریت سابق زنجان راه اندازی می شود.

سيد سعيد صفوي، معاون فرهنگي و اجتماعي شهردار زنجان با اعلام این خبر به خبرآنلاین گفت: به همين منظور و براي كسب تجارب عملي شهرهاي پيشرو در اين زمينه و همچنين حوزه‌هاي مختلف مديريت شهري و بازديد از اماكن تاريخي و فرهنگي از شهر تبريز ديداري انجام شد. وي از جلسه با معاون فرهنگي و اجتماعي و رئيس سازمان فرهنگي شهرداري تبريز خبر داد و گفت: در اين ديدار معاون معماري و شهرسازي شهردار زنجان نيز حضور داشت نحوه بودجه ريزي و نحوه تبادل تجارب دو شهر بررسي شد. معاون فرهنگي و اجتماعي شهردار زنجان به بازديد‌هاي انجام در شهر تبريز اشاره كرد و گفت: در اين سفر از موزه شهرداري تبريز، موزه مشروطه، خانه شهريار، بازار تبريز و تعدادي از پروژه‌هاي مناسب سازي بازديد به عمل آمد. وي با اشاره به راه اندازي موزه شهرداري زنجان در محل كارخانه كبريت سابق زنجان گفت: اين موزه سال آينده ايجاد مي‌شود و در آن اسناد و اشياء تاريخي نگهداري شده و دستگاه‌هاي موجود كارخانه كبريت نيز شناسنامه‌دار مي‌شوند.

کلید واژه ها: استان زنجان - زنجان - موزه - شهرداری ها -




یکشنبه 24 آبان 1394 - 15:38:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن