تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812985412




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعامل با حوزه های مختلف اولویت بودجه نویسی 95 دانشگاه آزاد است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: توسط مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در تبریز عنوان شد؛
تعامل با حوزه های مختلف اولویت بودجه نویسی 95 دانشگاه آزاد است

دانشگاه آزاد


شناسهٔ خبر: 2967555 - یکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
استانها > آذربایجان شرقی

تبریز - مدیر بودجه، تلفیق و اعتبارات دانشگاه آزاد اسلامی تعامل با حوزه های مختلف دانشگاه را اولویت بودجه نویسی 95 برشمرد. به گزارش خبرنگار مهر، برنامه ریزی و بو. دجه نویسی یکی از حوزه های مهم در بخش اقتصادی و فعالیت های مختلف هر مجموعه، سازمان و کشوری است و بدون تعیین نقشه راه از این طریق، دستیابی به اهداف مدنظر ممکن نخواهد بود و این امر در کشور ما نیز با توجه به لزوم تبیین چهارچوبی مشخص در حوزه برنامه و بودجه بیش از پیش اهمینت می یابد. با توجه به اهمیت این موضوع، معاونت برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز اجلاس ارزیابی و نظارت بر تدوین برنامه ششم و پیش بینی بودجه سال 95 استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل را برگزار کرد تا این اجلاس فرصتی برای صاحب نظران و کارشناسان این دانشگاه برای اظهار نظر در این خصوص باشد و در گفتگو با خبرنگاران به تشریح مسائل مختلف این حوزه بپردازند. تعامل با حوزه های مختلف اولویت بودجه نویسی 95 دانشگاه آزاد است مدیر بودجه، تلفیق و اعتبارات دانشگاه آزاد اسلامی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: دهه چهارم دانشگاه آزاد اسلامی، دهه كیفی سازی، نوآفرینی و كارآفرینی است و برای ورود به این عرصه باید بتوانیم با فاكتورهای محیطی و نوسانی آن به بهترین شكل مقابله كنیم و تحقق این امر نیازمند داشتن برنامه منعطف است.

رحمت‌الله محمدی‌پور با بیان این كه دانشگاه آزاد اسلامی 60 درصد بار آموزش عالی کشور را برعهده خواهد داشت، افزود: بر همین اساس باید برنامه ای منعطف باتوجه به شرایط محیطی وپتانسیل های آموزشی و نیروی انسانی داشته باشیم و در این میان مدیران برنامه و بودجه سكان داران وبرنامه ریزان واحدها هستند. وی تعامل با حوزه های مختلف دانشگاه را برای بودجه نویسی سال 95 خواستار شد و تصریح کرد: هنر روسای واحدها و حوزه برنامه وبودجه علاوه بر داشتن تعامل، داشتن صبر وشكیبایی و گردآوری اطلاعات و داده ها و لحاظ منطقی آن در بودجه است و در غیر این صورت بودجه واقعی نخواهیم داشت. مدیر بودجه، تلفیق و اعتبارات دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به طرح توسعه دانشگاه مبتنی بر آمایش سرزمین گفت: این الگو یک برنامه‌ریزی در یک فضای چند بعدی با توجه به پارامترها، مشخصه‌ها، نیازها و توانایی‌های هر استان است و بایستی توجه به تحولات جدید جمعیتی و سیاست‌های مربوط به تولید علم در این سند گنجانده شود و استفاده از این سند، تنها مختص دانشگاه آزاد اسلامی نیست و فضاهای علمی و آموزشی کشور می‌توانند از این سند استفاده لازم و ویژه‌ای به عمل آورند. انحراف بودجه نویسی بایدبه حداقل برسد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز در همین خصوص به خبرنگاران گفت: باتوجه به اینكه مقام معظم رهبری به شتاب علمی كشور تأكید دارند، برنامه ششم به تصویب ایشان رسیده وابلاغ شده است و بر همین اساس انحراف بودجه نویسی باید به حداقل برسد.

سید جواد انگجی در ادامه افزود: در حال حاضر نیز بودجه نویسی در دانشگاه آزاد اسلامی روند بهتری یافته است که البته سی سال قبل با توجه به شرایط تثبیت دانشگاه نوع دیگری از بودجه نویسی را می طلبید و باتوجه به این كه دانشگاه آزاد اسلامی دارای رقبای زیادی بوده و آماده ورود به عرصه بین الملل است، باید بودجه دانشگاه طوری پیش بینی و برنامه ریزی شود كه دچار آسیب وبحران نگردد. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی تصریح كرد: دانش بنیان كردن علم و كیفی سازی مراكز آموزش عالی ازنكات مهم و برجسته برنامه ششم توسعه كشور است و در دانشگاه آزاد اسلامی باید از حداقل امكانات بتوانیم حداكثر استفاده را ببریم وهر ردیف از بودجه در محل خود استفاده گردد وباعث درآمدزایی برای دانشگاه نیز شود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن