تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821188573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشگیری و ورود بیمه‌ها دو عامل موثر در کاهش خسارت طبیعی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: پیشگیری و ورود بیمه‌ها دو عامل موثر در کاهش خسارت طبیعی
معاون اول رئیس جمهور گفت: پیشگیری و مراقبت از اتفاقاتی که در نقاط حادثه خیز رخ می‌دهد و بعد از آن ورود بیمه‌ها دو عامل مهم در کاهش خسارت حوادث غیر مترقبه و جلب رضایت‌مندی مردم است.

پیشگیری و ورود بیمه‌ها دو عامل موثر در کاهش خسارت طبیعی
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در افتتاحیه سومین کنفرانس ملی مدیریت بحران کشور که ظهر امروز (یکشنبه) در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد در خصوص ورود بیمه‌ها و نقش آن‌ها در مقاوم سازی و کاهش خسارات بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه اظهار کرد: بخشی از پیشگیری مواظبت کردن از اتفاقاتی است که در مکان‌هایی که نباید حادثه‌ای رخ دهد  با وسعت خسارت جانی و مالی اتفاقی بسیار رخ داده باشد که در این امر می‌توان به مقاوم سازی ساختمان‌ها در روستاها و شهرها، دستگاه‌های دولتی، بیمارستان‌ها پرداخت که مدیریت بحران و وزارت کشور باید به طور جدی در این امر و با سرعت بالا  برنامه ریزی و ورود پیدا کند.


وی ادامه داد: اصلاح سازی امر  دیگری است که باید با ابلاغ و اعزام سازی از سوی وزارت کشور به دستگاه‌ها و شهرداری‌ها سریع تر انجام بگیرد چرا که شنیده‌ایم در برخی شهرها در مسیر رودخانه‌ها اقدام به ساخت اتوبان و واحدهای مسکونی و تجاری کردند.


معاون اول رئیس جمهور در ادامه تاکید کرد: این مسیرها هر چه زودتر باید آزاد شده و اصلاح شود تا شاهد اتفافاتی که در اثر بی توجهی و سهل انکاری رخ می‌دهد نباشیم چرا که با پیشگیری و مدیریت می‌توانیم میزان خسارتمان را در زمان بعد از بروز حوادث غیر مترقبه کاهش دهیم.


جهانگیری در خصوص اقدامات بعد از پیشگَیری تصریح کرد: دقیق ترین کار وارد کردن بیمه‌ها به صحنه است و باید بر اساس سیاست‌های گذشته و تجربه به دست آمده ستاد بحران به نوعی بیمه‌ها را درگیر کرد و در این صحنه وزارت اقتصاد و دارایی و بیمه مرکزی ایران باید به طور جدی ورود پیدا کنند و دولت نیز در حد توان و با توجه به منابع خود وارد صحنه شده و از این ارگان‌ها حمایت خواهد کرد.


وی در خصوص ورود بیمه کشاورزی گفت: وقتی کشاورزان روستایی بر اثر سرما زدگی و یا بیماری محصولات‌شان دچار خسارت می‌شوند باید به فکر این باشیم که چه پوششی را برای  این قشر آسیب دیده و زحمت کش تامین کنیم تا رضایتمندی آن‌ها را جلب و نگرانی آن‌ها را برطرف کنیم و اینجاست که ضرورت ورود بیمه کشاورزی احساس می‌شود.


معاون اول رئیس جمهور با اشاره به این که تاکنون کمتر از 50 درصد کشاورزان بیمه شده‌اند، افزود: باید همتی جدی در خصوص بیمه کشاورزان، واحدهای مسکونی و عمومی انجام شود تا سالانه کمتر از مقدار هزینه شده هزینه کنیم.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



در حال تکمیل...



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

بودجه پنج میلیاردی برای مراسم اربعین حسینی/ اعزام هزار دستگاه اتوبوس به عراق
دریافت مستمری‌های عادلانه با پرداخت متمرکز
بابک زنجانی چه ضرر بزرگی به ایران زده است؟/ متهم نفتی با پول نفت، کشتی و هواپیما خرید
مهم ترین اخبار گروه اجتماعی در‌ 19 آبان ماه
ضربه هزار میلیاردی به پیکره بیمه هنوز جبران نشده است
مهم ترین اخبار گروه اجتماعی در‌ 18 آبان ماه
بیمه جایگزین پرداخت خسارت در کشور می‌شود
نشست خبری سومین کنفرانس ملی مدیریت بحران برگزار می‌شود





۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن