تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805799063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش ۲۰درصدی قطارهای رجاء برای انتقال زائران اربعين


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
افزايش ۲۰درصدی قطارهای رجاء برای انتقال زائران اربعين
افزايش ۲۰درصدی قطارهای رجاء برای انتقال زائران اربعين مديرعامل شركت حمل‌ونقل ريلي رجاء از افزايش ۲۰درصدي قطارهاي اين شركت براي انتقال زائران اباعبدالله و زوار امام رضا در ايام اربعين خبر داد و گفت: خواسته تأمين اجتماعي ماندگاري رجاء در اين سازمان و خدمت‌رساني به مردم است.


به گزارش فرهنگ نیوز، سيد حسن موسوي‌نژاد مديرعامل شركت حمل‌ونقل ريلي رجاء، درباره آماده‌سازي ناوگان ريلي رجاء براي ارائه خدمات در‌ ايام اربعين اظهار داشت: تلاش مي‌كنيم در ايام اربعين حسيني در دو مسير ريلي‌ مشهد و ‌ اهواز ناوگان را افزايش دهيم.
 
وي ادامه داد: براي خدمت‌رساني به زائران اباعبدالله و زائران امام رضا (ع) در ايام اربعين، ‌برنامه‌ريزي ارتقاء كيفيت خدمات و تعدد ناوگان در دستور كار قرار گرفت.‌
 
مديرعامل شركت حمل‌ونقل ريلي رجاء اظهار داشت: برنامه‌ريزي شده است براي اين ايام ميزان ناوگان ريلي شركت رجاء 15 تا 20 درصد‌ افزايش يابد.
 
وي درباره فروش بليت قطارهاي فوق‌العاده براي سفرهاي عتبات و ايام اربعين بيان كرد: سيستم در حال حاضر باز است و امكان خريد براي زائران وجود دارد.
 
موسوي‌نژاد تأكيد كرد: طبق هماهنگي را راه‌اهن جمهوري اسلامي ايران و در راستاي تسهيل تردد و جلوگيري از ايجاد بازارسياه، نرخ‌هاي بليت قطار براي اين ايام افزايش نمي‌يابد.
 
* موانع واگذاري كامل ‌رجاء به تأمين اجتماعي/ واگذاري غيركارشناسي كار دست رجاء داد
 
مديرعامل شركت حمل‌ونقل ريلي رجاء درباره واگذاري شركت حمل و نقل ريلي رجاء به سازمان تأمين اجتماعي و امكان برگشت واگذاري توضيح داد: واگذاري شركت حمل‌ونقل ريلي رجاء،‌ شتابزده و غيركارشناسي بود و هنوز هم مباحث واگذاري به طور كامل رفع نشده است؛ اين واگذاري موجب بروز مشكلاتي براي بخش مسافري ريلي كشور هم شد، ضمن آنكه ‌شركت رجاء آسيب‌هايي ديد و همان‌طور هم كه گفته شد،‌ امروز هنوز مسائل اين واگذاري به صورت كامل حل نشده است.
 
وي ادامه داد: واگذاري رجاء نظير افتتاح راه‌آهن شيراز - اصفهان شتابزده بود.اين افتتاح بد انجام شد بنابراين تكميل آن كماكان زمان‌بر شده است و حل اين مشكل به طول مي‌انجامد؛ بهتر بود با كمي دقت اين واگذاري تخصصي‌تر و كارشناسي‌تر انجام شود.
 
مديرعامل شركت حمل‌ونقل ريلي رجاء با بيان اينكه بازگشت رجاء به راه‌آهن امكانپذير نيست، توضيح داد: به همين دليل لازم است ‌‌سازمان خصوصي سازي، سازمان تامين اجتماعي، شركت راه‌آهن، وزارت راه و شهرسازي و سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور، همه به اين بخش مسافري كه بار اصلي حمل و نقل ريلي كشور را‌ عهده‌دار است ‌كمك كنند تا با رفع مشكلات‌ آن گونه كه شايسته است به مردم خدمت كند.
 
* خواست تأمين اجتماعي ماندگاري رجاء در اين سازمان و خدمت‌رساني است
 
موسوي‌نژاد با اشاره به واگذاري رجاء به تأمين اجتماعي بابت رد ديون دولت، بيان كرد: تأمين اجتماعي بابت مطالبات خود از دولت، شركت رجاء را دريافت كرده است و علاقه دارد كه در بخش ريلي سرمايه‌گذاري كند. خدمت‌رساني ريلي امروز يكي از مسئوليت‌هاي اجتماعي اين سازمان است تا شركت رجاء به عنوان يك شركت خدمات‌دهي در بخش اجتماعي فعاليت كند.
 
مديرعامل شركت حمل‌ونقل ريلي رجاء بيان كرد: البته فلسفه وجودي همه شركت‌ها نظير تأمين اجتماعي، درآمدزايي نيز هست كه بايد به اين قسمت نيز توجه شود.
 


منبع: فارس


94/8/24 - 13:07 - 2015-11-15 13:07:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن