تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816528800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنان والیبالیست شاهرودی در لیگ یک/جنگ بقا یانیم‌نگاهی به سوپر لیگ


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در گفتگو با مهر مطرح شد:
زنان والیبالیست شاهرودی در لیگ یک/جنگ بقا یانیم‌نگاهی به سوپر لیگ

والیبال بانوان


شناسهٔ خبر: 2964940 - یکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
استانها > سمنان

شاهرود - تیم والیبال زنان همای شاهرود برای نخستین بار در حالی پای به لیگ یک کشور می‌گذارد که تا همین روزهای پیش به دلیل عدم وجود پشتیبان حضور خود را در لیگ یک در هاله‌ای ابهام می‌دید. خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: تیم والیبال همای شاهرود با شایستگی تمام و با گذشتن از سد رقبای خود امروز راهی لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور می‌شود و شاید دراین‌بین باشگاه کات شاهرود اگر هزینه ورودی این تیم به لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور را تحت عنوان پشتیبان پرداخت نمی‌کرد، امروز بانوان شاهرودی نتایج لیگ یک را از جراید پیگیری می‌کردند. خوشبختانه آمادگی پشتیبان برای تیم کات شاهرود باعث شد تا پنجه بانوان شاهرودی این بار توپ‌های لیک یکی را لمس کنند و این در حالی است که تلاش چندماهه سرمربی این تیم برای جذب اسپانسر از نهادهای دولتی، استانداری سمنان، شهرداری شاهرود، شرکت‌های خصوصی، صنایع میلیاردی شرق و غرب استان، علوم پزشکی و ... بی‌نتیجه بود. این امر سبب شد تا برخی بازیکنان تیم همای شاهرود که این روزها به نام کات شاهرود نیز شناخته می‌شود، حضورشان در لیگ یک را به معجزه‌ای شبیه بدانند؛ برای بررسی بیشتر این موضوع با لیلا میرزا پور سرمربی این تیم به گفتگو نشستیم. *نحوه فعالیت و انتخاب در مسابقات لیک یک کشور چگونه است؟ تیم بانوان همای شاهرود بیش از پنج سال است که در استان سمنان فعالیت دارد و رقابت‌های زیادی را نیز تجربه کرده  و پس از انتخاب برای مسابقات دسته یک کشور و با اعلام آمادگی این تیم، تیم والیبال همای شاهرود برای اعزام به مسابقات والیبال دست یک کشور، جام ۲۰۰شهید والیبالیست انتخاب و در نیمه آذرماه با رقبای خود در دو گروه به رقابت می‌پردازد. آئین قرعه‌کشی این دوره از رقابت‌ها چندی پیش برگزار شد و شاهرود با گروه‌های قم، کردستان و کرمان هم‌گروه شده است. البته این نکته را نیز باید گفت که تا پیش از یافتن پشتیبان برای پرداخت هزینه ورودی، حضور تیم شاهرود در مسابقات دسته یک کشور در هاله‌ای از ابهام بود. اعضای تیم دست‌به‌دست هم ماه‌ها و روزهای متمادی همه نهادهای دولتی، غیردولتی، صنایع کوچک و بزرگ، بهداشت و درمان، دانشگاه‌ها و همه مراکزی که به فکرمان خطور می‌کرد را زیر پای گذاشتیم اما به دلیل وجود تفکرات عجیب‌وغریب در برخی نهادها برای حضور بانوان در عرصه ورزش ملی، تلاش‌هایمان بی‌نتیجه بود تا اینکه سرانجام باشگاه کات شاهرود موافقت خود را با پرداخت این هزینه اعلام کرد.

*راه یافتن تیم شاهرود به لیگ یک با این وجود بیشتر به معجزه شبیه بود؟ بله؛ اما این را نیز باید گفت که ما هیچ‌گاه از پیگیری خسته نشدیم اما خوشبختانه امروز از حمایت نسبی اداره تربیت‌بدنی و برخی نهادهای دیگر برخورداریم. تیم خوشبختانه در وضعیت خوبی قرار دارد مدت مدیدی از تمرینات فشرده‌مان می‌گذرد و می‌توان گفت همه بازیکنان در شرایط خوبی به سر می‌برند، کادر فنی نیز تمام تلاش‌های خود را بکا بسته تا بتوانیم آماده‌ترین شکل ممکن از ورزش بانوان استان سمنان و شاهرود را در عرصه ملی به منصه ظهور برسانیم اما درنهایت باید دید در مسابقات چه خواهد گذشت. امروز همه تمرینات ما ازجمله بدن‌سازی، تمرین با توپ و تاکتیک به‌صورت مستمر و چهار جلسه در هفته برگزار می‌شود و اگر تیممان چوب بی‌تجربگی بازیکنان خود را نخورد قطعاً برای قهرمانی می‌جنگیم. *در نخستین حضور چشم به قهرمانی داشتن چقدر در دسترس است؟ این رقابت‌ها انتخابی سوپر لیگ است و البته همه تلاشمان را برای قهرمانی و یا درنهایت کسب سهمیه بکار می‌بندیم، خوشبختانه خانم صادقی مربی ملی و بین‌المللی کشورمان نیز با نظارت بازی‌های تیممان نظر مثبتی به این تیم داشتند و ما نیز امیدواریم بتوانیم موفقیت خوبی را به دست آوریم. البته باید گفت تیممان بسیار جوان است در تیم چندین دانش‌آموز مقطع راهنمایی حضور دارند که البته این مهم از یکسو جای خوشحالی دارد و از سوی دیگر شاید شرایطمان را در مسابقات دشوار کند. شاهرود در قرعه‌کشی مرحله رفت درخواست میزبانی کرده است و به‌احتمال‌زیاد میزبان است و بچه‌های شاهرودی قطعاً می‌توانند در مسابقات شرکت کنند از سوی دیگر اگر دور برگشت این رقابت‌ها در قم نیز برگزار شود فکر نمی‌کنم مشکل خاصی برای اعزام به این رقابت‌ها وجود داشته باشد. *آیا می‌توانید ترکیب تیم را شرح دهید؟ هنوز به‌صورت قطع ترکیب تیم معلوم نشده است اما ۹۰درصد ترکیب گروه هما (کات) شاهرود به این شکل است که ناهید چرتیان و عارفه زمانی پاسور هستند و مریم دامغانی، فاطمه نظری، مطهره علی عرب، فهیمه بداقی، سکینه سادات رضایی در زمره سرعتی زن‌ها و طاهره خور شادی، سحر قانعی، ساجده سمیعی و غزل معصومی پشت خط زن، اعظم احمدی، منیره اسماعیلی، محدثه سعیدی و فریبا حیدری قدرتی زن‌های تیم و درنهایت مرضیه و فاطمه حسینی لیبروهای تیم را تشکیل می‌دهند. در این دوره از رقابت‌ها گروه‌های شاهرود، قم، بارز کرمان و آکادمی والیبال بیجار در گروه دو و تیم‌های نفت امیدیه، سفیر گیلان، المان سازه استرآباد و یکی از تیم‌های یگانه آفرینش و ولی نژاد تهران در گروه یک حضور دارند. خوشبختانه شاهرود و قم میزبانان این رقابت‌ها هستند و این شانس ما را می‌تواند بالا ببرد. درباره رقبا اما باید گفت، با تیم‌های حاضر در گروه یک مسابقات بیشتر آشنا هستیم حتی تیم‌های گلستان و شمال را در مسابقات مختلف بااقتدار شکست داده‌ایم اما شناختی بر روی تیم‌های دیگر نداریم بازهم تأکید می‌کنم فقط ممکن است کم‌تجربگی بچه‌هایمان در میدان‌ها بزرگ کار دست تیممان دهد وگرنه ازلحاظ فنی قطعاً برتر هستیم.

*آیا این تیم حمایت می‌شود؟ در آستانه مسابقات چه خواسته‌ای دارید؟ همان‌طور که گفتم در ابتدا خیر حتی تفکراتی نیز به‌صورت مانع در ابتدای امر وجود داشت اما کم‌کم این مشکلات کاهش‌یافته‌اند، امروزه خوشبختانه علاوه بر باشگاه کات شاهرود، اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود نیز ما را حمایت می‌کند و همچنین دانشگاه علوم پزشکی درزمینهٔ واگذاری سالن و ابزار تمرین همکاری دارند هرچند باید گفت تا زمان دریافت این حمایت‌ها بسیار اذیت شدیم. فقط و فقط حمایت هم از سوی مسئولان شهرستانی و استانی و هم از سوی همشهریانمان که می‌توانند برای حمایت تیم به سالن محل رقابت‌ها بیایند. همچنین از مسئولان می‌خواهیم حال که برای نخستین بار ورزش بانوان در شاهرود به چنین ظرفیتی دست‌یافته است نگذارند این تیم بدون حمایت بماند و درنهایت شاهد فروپاشی این استعدادها باشیم. از سوی دیگر امیدوارم حمایت در راستای حضور بازیکنان تیممان نیز صورت بپذیرد چراکه همه این بازیکنان بومی و اهل شاهرود هستند و با توجه به جوانی فرصت بسیار خوبی برای بروز استعدادهایشان دارند. *این رقابت‌ها از چه تاریخی شروع می‌شود و میزبانی شاهرود قطعی است؟ میزبانی شاهرود قطعی است اما در دور رفت یا برگشت هنوز مشخص نشده است تنها تیم‌های قم و شاهرود آمادگی میزبانی را اعلام کردند پس قطعاً این رقابت‌ها در دور رفت یا برگشت در شاهرود میزبانی می‌شود همچنین باید گفت این رقابت‌ها سیزدهم آذرماه جاری آغاز می‌شود. *آیا می‌توانید قول قهرمانی در این رقابت‌ها را بدهید؟ بله، اما مهم‌تر از آن گام بزرگی است که امروز ورزش بانوان شاهرود درزمینهٔ ملی برداشته است.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن