تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821046636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصوبات جدید ممنوع/ مصوبات اتاق فکر آب در قزوین اجرایی شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استاندار قزوین:
مصوبات جدید ممنوع/ مصوبات اتاق فکر آب در قزوین اجرایی شود

قزوین


شناسهٔ خبر: 2967169 - یکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
استانها > قزوین

قزوین- استاندار قزوین گفت: مصوبه جدید در اتاق فکر آب استان ممنوع است و همه مدیران باید برای اجرای ۱۰۲ مصوبه قبلی برنامه ریزی و اقدام کنند تا مدیریت منابع آبی عملیاتی شود. به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی روزبه در جلسه اتاق فکر آب که صبح یکشنبه در اتاق فکر آب که در فرمانداری قزوین برگزار شد، اظهارداشت: برگزاری جلسات اتاق فکر آب در فرمانداری های شهرستان ها هم برگزار و پیگیری شود تا بتوانیم به نتایج مورد نظر دست یابیم. وی افزود:در حوزه آب تنها یک مورد کمبود منابع مطرح است و ۹۹ مورد مربوط به مدیریت است که باید در حوزه الگوی کشت، استفاده بی رویه از آب، هدر رفت آب در خط انتقال، فرسوده بودن شبکه، کاهش مصرف، آبیاری مدرن، اقدامات موثری انجام دهیم تا به نتیجه برسیم.

مصوبات قبلی اجرایی شود استاندار قزوین تصریح کرد: تاکنون ۱۰۲ مصوبه در اتاق فکر آّب به تصویب رسیده و دیگر نیازی نیست منتظر مصوبات دیگر باشیم و از این پس دیگر هیچ مصوبه جدیدی در اتاق فکر آب نخواهیم داشت و مدیران باید همه تلاش خود را بکار گیرند تا آنچه در جلسات گذشته تصویب شده عملیاتی شود. وی بیان کرد: در اتاق فکر آب باید کارهایی که قابلیت اجرا دارد مصوب شود و هر تصمیمی که نمی تواند اجرا شود باید رد شود تا به سمت عملیاتی شدن کارها پیش برویم. روزبه یادآورشد: هیچ مصوبه غیر قابل اجرایی در اتاق فکر آب نباید مطرح شود و همه کارها عملیاتی باشد و دستگاههای اجرایی به سمت هماهنگی بیشتر برای کاهش مصرف آب پیش بروند تا منابع آبی را مدیریت کنیم. استاندار پیگیری جلسات با رئیس مجلس و کارشناسان آب وزارت نیرو را ضروری دانست و خواستار تعیین تکلیف مصوبات این جلسات مهم شد.

نصب کنتور هوشمند تسریع شود استاندار قزوین با اشاره به اهمیت نصب کنتور هوشمند در چاههای آب ادارات استان یادآورشد: نصب کنتور هوشمند در بخش دولتی باید با سرعت بیشتری اجرا شوند و تا سال زراعی آغاز نشده این وضعیت ساماندهی شود. وی گفت: اینکه منتظر استقبال بخش دولتی و یا کشاورزان باشیم تا داوطلبانه برای نصب کنتور اقدام کنند فکر اشتباهی است بلکه در شرایط بحرانی آب باید تصمیم حکومتی بگیریم و با جدیت و ابزارهای تشویقی و تنبیهی مدیریت منابع  محدود آبی را انجام دهیم. روزبه تصریح کرد: نباید زمان را از دست دهیم و تا دو ماه آینده باید نصب کنتور هوشمند در همه دستگاههای اجرایی انجام شود و تا پایان سال این کار در شهرداری، دانشگاهها و پادگانها عملیاتی شود. استانداری یادآورشد: در این حرکت باید با یک اقدام سریع، انقلابی و بسیجی وار گام برداریم و پس از ادارات سراغ بخش صنعت، خدمات و کشاورزان برویم تا بخش خصوصی هم همکاری کند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن