تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815622735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سقوط درخت 2 کشته ویک زخمی بر جا گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سقوط درخت 2 کشته ویک زخمی بر جا گذاشت
کد خبر: ۵۴۷۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶ - 15 November 2015


سقوط درخت بر روی خودروی پراید صبح روزگذشته درآمل دو کشته و یک زخمی برجا گذاشت.

به گزارش خراسان، مدیر عملیات  آتش نشانی  آمل  در گفت وگو با  فارس  با اشاره به اینکه بارندگی شدید به همراه توفان ازجمعه شب  در این شهرستان آغاز شده و تا صبح شنبه قبل ادامه داشت، اظهار کرد: این مهم باعث ایجاد خسارت های زیادی شد و در این بین درختان متعددی به داخل خیابان سقوط کردند.

بهزاد نعمتی با اعلام اینکه براثر سقوط درخت قطور در بخش دشت سر2 نفر کشته ویک نفر زخمی شدند، تصریح کرد: خودروی پراید عبوری دو سرنشین مرد در جلوی خودرو و یک سرنشین زن در عقب خودرو داشت که با سقوط درخت حدود ساعت 8 صبح  در منطقه کمانگرکلای دشت سر دو سرنشین در دم جان باختند و یک سرنشین دیگر با جراحت سنگین راهی بیمارستان شد.

تندباد با سرعت 90 کیلومتر خراسان رضوی را درنوردید

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد نسبتا شدید تا شدید از صبح شنبه مناطق مختلف خراسان رضوی را فرا گرفته و از عصرشنبه شدت یافته وتازمان  اعلام خبر ادامه دارد.

زهرا آهنگرزاده شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: سرعت وزش باد در شهرستان سرخس واقع در شمال شرق خراسان رضوی به 90 کیلومتر در ساعت رسید.وی گفت: وزش باد شدید همچنان تا اواخرشنبه شب در خراسان رضوی ادامه دارد و در برخی از شهرستانها مانند سرخس، نیشابور و مشهد همراه با گرد و خاک گزارش شده است.

این کارشناس هواشناسی افزود: سرعت وزش باد در شهر مشهد ساعت 18:30به 54 کیلومتر در ساعت رسید که همراه با بارش باران پیش بینی می شود.

وی گفت: وزش باد در نیمه شمالی استان خراسان رضوی که تا اواخر وقت شنبه ادامه دارد همراه با بارش باران است. معاون عملیات آتش نشانی مشهد نیز با بیان این که وزش باد در مشهد موجب سقوط درختان شده است به خراسان گفت تا متوقف نشدن وزش باد به دلیل افزایش لحظه ای تعداد حوادث جمع بندی از میزان خسارت وارده ممکن نیست.

توفان 90 کیلومتری رامسر را درنوردید

توفانی که رئیس اداره هواشناسی رامسر سرعت آن را 90 کیلومتر بر ساعت اعلام کرد صبح شنبه این شهرستان غربی مازندران را درنوردید.به گزارش ایرنا  این توفان که با بارش باران همراه بود ، باعث قطع درختان در بعضی نقاط شهری و روستایی شد ولی گزارشی از خرابی های احتمالی دریافت نشده است.

رئیس اداره هواشناسی رامسر نیز اعلام کرد: وضعیت جوی منطقه روز شنبه همراه با بارندگی و وزش باد شدید و در ارتفاعات و مناطق کوهستانی همراه با بارش برف بود.

رضا گلپور افزود: این وضعیت تا شب شنبه ادامه دارد و بعد از آن سامانه ناپایدار به تدریج از منطقه خارج می شود.وی پیش بینی کرد که هوای رامسر یکشنبه صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

وقوع 82 مورد سیل و آبگرفتگی درهفته گذشته

همچنین معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اعلام بروز 585 مورد حادثه در هفته گذشته، گفت: 10  هزار و 657 تن در حوادث هفته گذشته آسیب دیده و 491 تن هم اسکان اضطراری داده شدند.

به گزارش  مهر، حسین درویشی با اشاره به این که 297 مورد از این حوادث جاده ای و 82 مورد شهری بوده است، اظهار کرد: به علاوه 82 مورد سیل و آبگرفتگی، 35 مورد شهری، 18 مورد کوهستان، 8 مورد صنعتی و کارگاهی، 6 مورد ساحلی و دریایی و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است.وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته 10   هزار و 719 تن حادثه دیده اند، گفت: از این میان 7 هزار و 630 تن در سیل و آبگرفتگی،  هزار و 320  تن در برف و کولاک،  هزار و 86 تن در حوادث جاده ای، 70 تن در توفان، 56 تن در شهرها، 53 تن در کوهستان و مابقی در سایر موارد حادثه دیده اند.

درویشی با اشاره به آسیب دیدگی 10  هزار و 657 تن در حوادث هفته گذشته، گفت: از این میان 7 هزار و 620 تن در سیل و آبگرفتگی،  هزار و 320 تن در برف و کولاک، هزار و 41 تن در حوادث جاده ای، 70 تن در توفان، 52 تن در شهر، 51 تن در کوهستان و مابقی در سایر حوادث آسیب دیدند.

وی به اسکان اضطراری 491 تن در حوادث هفته گذشته اشاره کرد و افزود: در مجموع این حوادث 431 تن نجات یافتند که 287 تن به مراکز درمانی منتقل و 144 تن سرپایی درمان شدند.درویشی همچنین با اعلام امدادرسانی به هزار و 300 تن در حوادث سه روز آخر هفته کشور گفت: بر این اساس امدادگران موفق به نجات جان 230 تن از هموطنان شدند.

وی درباره جزئیات عملیات های 72 ساعت آخر هفته کشور، عنوان کرد: بر این اساس امدادگران در 207 عملیات 2 هزار و 900 آسیب دیده را نجات داده و پس از دریافت نوع گزارش حوادث، به هزار و 300 تن امدادرسانی کردند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: به علاوه 224 مصدوم این حوادث، تحت درمان سرپایی امدادگران قرار گرفته و 152 تن به مراکز درمانی و بیمارستان ها منتقل شدند.وی با اشاره به انجام 43 مورد عملیات رهاسازی در 72 ساعت گذشته، خاطر نشان کرد: امدادگران با حضور به  موقع در صحنه حوادث، جان 230 نفر را  نجات و 280 تن را اسکان دادند.


















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن