تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801555061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور متفاوت شهاب حسینی بهمراه همسرش در اکران خصوصی


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: نخستین اکران خصوصی فیلم ویدیویی «چهارشنبه» به کارگردانی سروش محمدزاده برگزار شد.
اکران خصوصی "چهارشنبه" در شهر فرشنخستین اکران خصوصی فیلم «چهارشنبه» به کارگردانی سروش محمدزاده شامگاه جمعه ۲۲ آبان به همراه جلسه نقد و بررسی این فیلم در شهرفرش برگزار شد.

در این مراسم که با حضور بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون از جمله شهاب حسینی، بیتا فرهی، هنگامه قاضیانی و همچنین اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ همراه بود، ابتدا فیلم «چهارشنبه» اکران و پس از آن جلسه نقد و بررسی با حضور علی علایی منتقد سینما و مصطفی مهرآیین جامعه شناس برگزار شد.

شهاب حسینی و همسرش
 شهاب حسینی و همسرش مهر آیین درباره این فیلم که ماجرای یک تراژدی اجتماعی را روایت می کند گفت: جامعه امروز در خصوص مسائل فرهنگی نیازمند ارائه محصولات فرهنگی است تا بتواند به عمیقا این مسائل را تبیین کند.

علی علایی، منتقد سینما نیز «چهارشنبه» را فیلمی اجتماعی دانست و گفت: قصه روایتی روان دارد که روش مواجهه بازیگران با این رخدادها جذابیت این داستان را بیشتر کرده است.

سروش محمدزاده درباره داستان اولین فیلم بلندش گفت: نگارش «چهارشنبه» از اواخر بهار تا تابستان‌٩٣ به‌طول انجامید و آذرماه امسال تولید آن در تهران آغاز شد شاید هیچ‌کدام از عوامل نمی‌دانستند در این اثر اتفاقی می‌افتد که بعد از این چهارشنبه برایشان روزی متفاوت می شود.

اکران چهارشنبه
اکران چهارشنبه

 این کارگردان اظهار کرد: در «چهارشنبه»، شهاب حسینی حضوری متفاوت دارد و نسیم ادبی، بازیگر تئاتر‌ هم به‌همراه هستی مهدوی‌فر از دیگر بازیگران فیلم هستند و آرمان درویش، چهره جدیدی است که با این فیلم به عرصه تصویر معرفی می‌شود.

وی ادامه داد: این فیلم به‌دلیل اینکه به‌صورت مستقل تولید شود و در مناسبت‌های سینمایی قرار نگیرد، به‌شکل ویدیویی ساخته شد ولی با توجه به ظرفیت‌های کار درخواستمان را برای تبدیل آن به نسخه سینمایی، به سازمان سینمایی کشور ارائه کرده‌ایم.


گردآوری : گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع : mehrnews.com





   زیر مجموعه: فرهنگ و هنر دسته: اخبار فرهنگ و هنر 

بازدید: 4369

منتشر شده در 1394/08/23  هنگامه قاضیانیشهاب حسینیبیتا فرحیاکران خصوصی






1394/08/23
###12##12###





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن