تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813105798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست سوريه در وين پايان يافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ آبان ۱۳۹۴ (۲۰:۵۷ب.ظ)
نشست سوريه در وين پايان يافت موج - نشست سوريه که از صبح روز شنبه با حضور نمايندگان 17 کشور از جمله ايران و نمايندگان سازمان ملل متحد و اتحاديه اروپادر وين پايتخت اتريش آغاز به کار کرده بود، پايان يافت.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد جواد ظريف وزير امور خارجه کشورمان پس از ورود به وين بلافاصله در نشست بعد از ظهر اين اجلاس شرکت کرد. در نشست صبح حسين اميرعبداللهيان معاون وزير امور خارجه شرکت کرده بود.
اين دور تازه تلاش‌هاي ديپلماتيک براي حل بحران سوريه، در ادامه نشست يک روزه پيشين است که روز جمعه 8 آبان در وين برگزار شد.
هدف ازبرگزاري اين مذاکرات، تلاش جهت رسيدن به چارچوبي به منظور ايجاد زمينه مبارزه با تروريسم و برقراري امنيت در اين کشور اعلام شد.
واشنگتن و کشورهاي عرب متحدش خواهان برکناري «بشار اسد» رئيس جمهوري قانوني سوريه به عنوان بخشي از راه حل بحران هستند اما مسکو و تهران با پشتيباني ازحکومت قانوني دمشق مي گويند سرنوشت رئيس جمهوري سوريه بايد به رأي مردم آن کشور گذاشته شود.
محمدجواد ظريف وزير خارجه جمهوري اسلامي ايران و «سرگئي لاوروف» همتاي روس او هفته پيش در اظهارنظرهايي جداگانه بر تداوم حمايت کشورهاي خود از حکومت سوريه تاکيد کردند.
ظريف در کنفرانس خبري مشترک با وزير خارجه بلژيک درتهران گفته بود: «درباره اجلاس آتي وين، دو موضوع مهم دردستور کار است، يکي تعيين گروه‌هاي تروريستي و توافق درباره نحوه ادامه کار.»
به گفته ظريف، «مبارزه با تروريسم يک وظيفه بين المللي است اما تعيين سرنوشت مردم سوريه وظيفه مردم سوريه است وما مي‌توانيم تسهيل کننده باشيم، نه تعيين کننده.»













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن