تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815486655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کیفیت بنزین وگازوئیل با استانداردها فاصله دارد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کیفیت بنزین وگازوئیل با استانداردها فاصله دارد
کد خبر: ۵۴۷۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲ - 14 November 2015


سخنگوی فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس با انتقاد از نگاه تشریفاتی مسئولان به معضل آلودگی هوا، گفت: کیفیت پایین بنزین و گازوئیل، استفاده نیروگاه‌های اطراف تهران از مازوت و پنج ساله بودن سن معاینه فنی خودروها بر معضل آلودگی هوا افزوده است.

موید حسینی‌صدر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، عمده‌ترین علت آلایندگی هوای تهران را ترافیک سنگین خیابان‌ها دانست و افزود: اینکه چرا در خیابان‌ها ماشین‌ها به کندی حرکت کرده، ترافیک تا این حد سنگین بوده و زمان حضور اجباری خودروها در خیابان افزایش یافته باید به طور دقیق آنالیز شود.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: واقعیت آن است که تا زمانی که حمل و نقل مطمئن و راحت در کشور وجود نداشته شاهد چنین مشکلاتی هستیم؛ در اغلب کشورهای دنیا تلاش شده با تامین و توسعه ناوگان حمل ونقل عمومی این مشکل رفع شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه در تهران روزانه 15 میلیون لیتر بنزین سوخت می‌شود، تصریح کرد:‌ هنوز در داخل شهر تهران کارخانه‌های بزرگی همچون روغن نباتی وجود دارد که این معضلات بر آلوده کردن پایتخت تاثیر بسیاری دارد.

وی یادآور شد:‌ همچنین متاسفانه شاهد هستیم که نیروگاه‌های اطراف تهران مازوت می‌سوزانند و کیفیت بنزین و گازوئیل نیز همچنان با استاندارد فاصله زیادی دارد، از سویی دیگر معاینه فنی خودروها نیز 5 ساله است که این عوامل دست به دست هم داده تا معضل آلودگی هوا همچنان پابرجا باشد.

سخنگوی فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس شورای اسلامی، گفت: معلوم نیست مسئولان قرار است تا چه زمانی با معضل آلودگی هوا تشریفاتی برخورد کنند و درحد توصیه در انتظار رفع این معضل باشند درحالی که باید جدی‌تر با این مشکل مقابله شود و به دنبال راهکار اساسی برای آن بود که اصلی‌ترین راه تقویت راهکار حمل و نقل عمومی است.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن