تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813109296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست سه جانبه اميرعبداللهيان، بوگدانف و دي ميستورا در وين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۸:۵۶ب.ظ)
نشست سه جانبه اميرعبداللهيان، بوگدانف و دي ميستورا در وين موج- معاون وزير خارجه جمهوري اسلامي ايران، ميخائيل بوگدانف و استفان دي ميستورا، در نشستي سه جانبه در وين در خصوص آخرين تحولات سوريه به رايزني پرداختند.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين اميرعبداللهيان معاون عربي و آفريقايي وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به حوادث تروريستي اخير در پاريس و بيروت گفت: اين حوادث ناگوار اثبات مي‌کند که رفتار دوگانه و تقسيم تروريسم به خوب و بد، داراي پيامدهاي تلخ براي کل منطقه و جهان است و هيچ کشوري از تقويت تروريسم سود نمي‌برد.
وي در ادامه سخنان خود بر ضرورت تمرکز نشست وين 2 بر مبارزه قاطع و مؤثر با تروريسم و ارسال پيامي محکم از نشست وين در اين خصوص تأکيد کرد.
نشست وين 2 امروز (شنبه) در اتريش برگزار مي‌شود.
حسين اميرعبداللهيان معاون عربي و آفريقاي وزارت امور خارجه براي شرکت در سومين دور گفت و گوهاي وين در ارتباط با رسيدگي به مساله سوريه، جمعه شب وارد پايتخت اتريش شد.
محمد جواد ظريف وزير امور خارجه کشورمان نيز براي شرکت در دور دوم نشست سوريه امروز صبح در رأس هياتي عازم وين پايتخت اتريش شد.
دور تازه تلاش‌هاي ديپلماتيک براي حل بحران سوريه، در ادامه نشست يک روزه پيشين است که روز جمعه 8 آبان در وين برگزار شد.
به گفته منابع ديپلماتيک در وين در نشست سوريه قرار است سه گروه کاري در سطح کارشناسان تحت عناوين احزاب گروه‌هاي مخالف دولت، ترور و امور بشردوستانه در پشت درهاي بسته تشکيل شود.
هدف ازبرگزاري اين مذاکرات، تلاش جهت رسيدن به چارچوبي به منظور ايجاد زمينه مبارزه با تروريسم و برقراري امنيت در اين کشور اعلام شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن