تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815557003




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آماده باش کره جنوبي در مقابل تهديدهاي تروريستي احتمالي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۶:۳۱ب.ظ)
آماده باش کره جنوبي در مقابل تهديدهاي تروريستي احتمالي موج - به دنبال بروز حملات تروريستي در پاريس، کره جنوبي از آماده باش کامل نيروهاي امنيتي اين کشور در مقابل خطرات احتمالي تروريسم خبر داد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از يونهاپ، دولت کره جنوبي از آماده باش کامل اين کشور براي مقابله با تروريسم پس از حملات تروريستي پاريس خبر داد.
وزارت امور خارجه کره جنوبي اعلام کرد: نشست امنيتي اضطراري دولت براي حفظ امنيت اتباع کره جنوبي در فرانسه برگزار شد. از سوي ديگر تشديد کنترل مرزي و امنيتي در تاسيسات کليدي عمومي کره جنوبي در دستور کار قرار گرفت.
گشت هاي پليس در اطراف تاسيسات فرانسه از جمله سفارت و مدارس اين کشور در کره جنوبي به منظور پيشگيري از حملات تروريستي، افزايش يافت.
يکي از مقامات پليس سئول گفت: نيروهاي امنيتي کافي در مقابل تاسيسات فرانسوي در کره جنوبي گماشته شده اند. همچنين تدابير امنيتي شديدي در فرودگاه هاي کشور و به ويژه در فرودگاه بين المللي اينچئون انديشيده شده است.
کره جنوبي ضمن اشاره به تدابير امنيتي در مقابل تروريسم، از اتباع اين کشور خواست که حتي الامکان از سفر به فرانسه خودداري کنند.
وزارت خارجه کره جنوبي تصريح کرد: تا کنون هيچ خبري مربوط به کشته شدن اتباع کره جنوبي در فرانسه منتشر نشده، اما؛ انديشيدن تدابير امنيتي به منظور مقابله با خطرات احتمالي لازم است.
اکنون 14 هزار نفر از اتباع کره جنوبي در فرانسه زندگي مي کنند که 9 هزار نفر از آنها در پاريس مستقر هستند. وزارت امور خارجه کره جنوبي از آمادگي سئول براي همکاري با مقامات محلي فرانسه به منظور تضمين امنيت اتباع کره جنوبي در فرانسه خبر داد. چو تائه، معاون وزير امور خارجه کره جنوبي نيز تصريح کرد: حملات تروريستي پاريس ما را شوکه و خشمگين کرد و سئول، تسليت عميق خود را به خانوده هاي قربانيان اعلام مي کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن