تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805389733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خلعتبری هم به کاپیتان پرسپولیس پیغام داده هم به کاپیتان استقلال!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
خلعتبری. لوکا ماریچ خلعتبری هم به کاپیتان پرسپولیس پیغام داده هم به کاپیتان استقلال!


خلعتبری هم به کاپیتان پرسپولیس پیغام داده هم به کاپیتان استقلال!
هنوز 4 بازی دیگر تا پایان نیم‌فصل لیگ برتر باقی مانده اما چند روزی است اخبار و شایعات مربوط به لیست بازیکنانی که قرار است برانکو با آنها تیمش را در نیم ‌فصل دوم تقویت کند به گوش می‌رسد.



به گزارش سرویس ورزشی "جام نیوز" به نقل از ایران ورزشی، هر چند برانکو در آخرین اظهارنظرهایش اعلام کرده هیچ لیستی به باشگاه نداده اما رسانه‌ها با انتشار برخی اسامی و اینکه پرسپولیس دنبال آنها است تا حدودی اهداف برانکو را روشن کرده‌اند. البته خیلی خوب می‌دانیم اگر پروفسور تا الان هیچ فهرستی به باشگاه نداده باشد هم از چند وقت قبل تلاش‌هایش برای انتخاب بازیکنان جدید در پست‌های مورد نیازش را شروع کرده و همچنان در این خصوص در حال تحقیق است. طبیعی است که برانکو از اطرافیانش و البته نماینده بازیکنان لیگ برتری پرس و جو کند و شرایط بازیکنان مختلف را بسنجد که در این میان پیشنهادهایی هم به او می‌شود. با این حال به نظر می‌رسد پرسپولیس مثل فصول گذشته در نیم‌فصل تغییراتی داشته باشد و حداقل اینکه برانکو به چهار بازیکن جدید در پست‌های مختلف نیاز دارد.

پروفسور در چه پست‌هایی بازیکن می‌خواهد؟
هر چند بیشتر پست‌های دروازه و خطوط سه گانه پرسپولیس خالی نیست اما برانکو برای تقویت برخی مناطق و پست‌ها بازیکن جدید و با کیفیت می‌خواهد. در پست دروازه‌بانی برانکو دنبال یک گلر جدید است چرا که اعتقاد دارد با گلرهای فعلی به جایی نخواهد رسید و در رسیدن به اهداف بزرگش ناکام می‌ماند. با این حال به نظر می‌رسد یکی از سه دروازه‌بان پرسپولیس رفتنی است که احتمالا ایمان صادقی خواهد بود. در کمال تعجب و با وجود در اختیار داشتن چهار مدافع میانی برانکو در این پست هم بازیکن می‌خواهد و اگر واقعا قرار باشد این اتفاق بیفتد او احتمالا قید یکی از دو مدافع خارجی‌اش را بزند و از بین ماریچ و اومانیا یکی را نگه دارد. در پست بال چپ و راست هم پرسپولیس بعد از مرگ هادی نوروزی با کمبود بازیکن روبه‌رو است و با اینکه عالیشاه، احمدزاده و کمندانی را دارد اما حداقل یک بازیکن دیگر می‌خواهد. از نظر کارشناسان تیم برانکو در وهله اول باید دنبال یک هافبک بازیساز هم باشد چرا که تنها مسلمان را در این پست در اختیار دارد و اگر این بازیکن شرایط ایده‌آلی نداشته باشد در فاز حمله به شدت به مشکل خواهد خورد.

کاپیتان‌ها می‌خواهند رحمان بیاید
برانکو می‌خواهد قفس توری‌اش را با جذب یک دروازه‌بان ششدانگ بیمه کند و با وجود تعریف و تمجیدهای چند ماهه از سوشا دنبال این است تا یک رقیب گردن کلفت برای دروازه‌بان ملی‌پوشش بیاورد. چند روز قبل شایعه شد پرسپولیس دنبال علیرضا بیرانوند دروازه‌بان نیمکت‌نشین اما ملی‌پوش نفت افتاده اما با وجود مشکلات بیرانوند با کادر فنی نفت بعید است باشگاه نفت به راحتی این دروازه‌بان جوان را از دست بدهد و برای دریافت رضایتنامه‌اش رقم بالایی درخواست خواهد کرد. هر چند بعد از درگیری سوشا و بیرانوند پیش از بازی ژاپن و آشتی‌کنان آنها در اردوی اخیر این سوال پیش می‌آید که در صورت جذب بیرانوند، سوشا چگونه با او کنار خواهد آمد اما فعلا که این انتقال منتفی است. از طرفی گفته شده نورمحمدی و بنگر دو کاپیتان تیم پرسپولیس که زیاد با سوشا رابطه خوبی ندارند به برانکو گفته‌اند بیرانوند هم چیزی بیش از سوشا در چنته ندارد و به لحاظ فنی در سطح مکانی است. ظاهرا کاپیتان‌های پرسپولیس تمایل دارند رحمان احمدی دروازه‌بان ذخیره سپاهان به پرسپولیس بیاید و در همین زمینه کارهایی هم انجام داده‌اند. ظاهرا محسن بنگر با رحمان احمدی تماس گرفته و از او پرسیده آیا رغبتی برای حضور در پرسپولیس دارد یا نه که با جواب مثبت رحمان مواجه شده است. احمدی که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد حتی به بنگر گفته پول رضایتنامه‌اش را خودش به سپاهان خواهد داد و مشکلی برای جدایی از تیمش ندارد اما باید دید با حضور استیماچ در راس کادر فنی سپاهان آیا این مربی کروات اجازه خواهد داد رحمان دوباره پرسپولیسی شود یا نه.

شجاع را می‌خواهند اما...
پرسپولیس برای تقویت میانه خط دفاع خود دنبال یک مدافع تمام عیار می‌گردد. برانکو مدتی است که روی شجاع خلیل‌زاده زوم کرده اما می‌داند برای در اختیار گرفتن این بازیکن کار بسیار سختی دارد. جالب اینکه محمود خوردبین هم با نماینده شجاع صحبت کرده اما این شخص به سرپرست سرخ‌ها گفته اولا که خلیل‌زاده باید خدمت سربازی‌اش را بگذراند و دوم اینکه باشگاه اصلی این بازیکن یعنی سپاهان برای انتقال شجاع رضایتنامه نخواهد داد. از طرفی خود شجاع هم تمایلی به حضور در پرسپولیس ندارد. خلیل‌زاده خوب می‌داند در صورت حضور در پرسپولیس باید برای گرفتن پول دنبال طاهری و مسوولان باشگاه بدود ضمن اینکه بیرون گذاشتن نورمحمدی و بنگر - دو کاپیتان تیم که نزد برانکو جایگاه خوبی دارند- از ترکیب و بازی کردن در ترکیب اصلی این تیم هم سخت شده است.

بختیار نه، نوری بر می‌گردد
برای پست هافبک بازیساز نام بختیار رحمانی از مدت‌ها قبل مطرح شد. بختیار هم که مثل شجاع خدمت سربازی‌اش را در تراکتورسازی پشت سر می‌گذارد به احتمال زیاد در نیم‌فصل لیگ برتر می‌تواند از تیمش جدا شود. برانکو خیلی وقت است که بختیار را پسندیده همانطور که استقلال به شدت دنبال این بازیکن است اما رحمانی قصد دارد برای به جیب زدن یک پول قلمبه راهی قطر شود و بعد از مدت‌ها یکی از لژیونرهای فوتبال ایران باشد.
همچنین در حالی که بازگشت محمد نوری به جمع سرخ‌ها تقریبا قطعی به نظر می‌رسد باید حضور بختیار در پرسپولیس را کاملا منتفی دانست. محمد نوری که با قراردادی 700 هزار دلاری راهی المسیمیر شد (که البته 500 هزار دلار به خودش رسید) در همان شروع فصل 300 هزار دلار گرفت و احتمالا به همین دریافتی راضی خواهد شد چرا که به خاطر ضعف شدید تیمش و نتیجه وحشتناکی که گرفته به شدت از انتخابش پشیمان است. نوری که می‌خواست در فوتبال قطر بیشتر دیده شود و شاید بعد از مدت‌ها کی‌روش به او نگاهی کند به تیمی پیوسته که در لیگ ستارگان هر هفته 4، 5 گل دریافت می‌کند و بعید است از ته جدول جدا شود. هر چند نوری در تیم خود موقعیت خوبی دارد و بازوبند کاپیتانی را هم به دست می‌بندد اما بشدت دنبال بازگشت به پرسپولیس است و حتی با برانکو هم صحبت کرده است. ظاهرا برانکو هم به او اوکی لازم را داده و به احتمال زیاد نوری از نیم‌فصل دوم به پرسپولیس برمی‌گردد و بازوبند کاپیتانی را هم دوباره به بازو خواهد بست.

خلعتبری؛ تماس با بنگر ، رحمتی
برانکو برای پست هافبک کناری دنبال یک وینگر خلاق و تکنیکی است و به همین خاطر از دو سه روز قبل نام محمدرضا خلعتبری برای این پست مطرح شده که البته خودش مطابق انتظار این خبر را تکذیب کرده است اما جالب اینجاست که خود خلعتبری این بازی را به راه انداخته و به نوعی بازارگرمی می‌کند. خلعتبری در تماس با محسن بنگر گفته دوست دارد به پرسپولیس بیاید و همزمان به سیدمهدی رحمتی گفته اگر شرایط مهیا باشد خواهان انتقالش به استقلال است. البته او در همین برهه به رسول خوروش سرپرست سپاهان هم گفته اصلا دوست ندارد از سپاهان جدا شود و به او اطمینان داده که در جمع زردها می‌ماند تا مشخص نباشد دقیقا خواسته‌اش چیست و قرار است در آینده چه کار کند.
البته ناگفته نماند که پرسپولیس برای این پست اول از همه دنبال فرید بهزادی کریمی افتاد اما وقتی مشخص شد باشگاه صبای قم برای صدور رضایتنامه این بازیکن 200 میلیون تومان می‌خواهد بی خیال جذب این بازیکن شد.



۲۳/۰۸/۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن