تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821364463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم تصوير جاعل چک‌ها را شناسايي کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۲۶ب.ظ)
پليس آگاهي خواستار شد؛ مردم تصوير جاعل چک‌ها را شناسايي کنند موج - پليس آگاهي با انتشار عکس جاعل چک‌ها، از شهروندان خواست اطلاعات خود را درباره اين متهم به پايگاه ششم پليس آگاهي اطلاع دهند.
به گزارش خبرگزاري موج، هفتم مرداد امسال فردي با مراجعه به کلانتري ۱۵۸ کيانشهر به مأموران اعلام کرد که فرد يا افرادي به شيوه جعل و تغيير ارکان يک فقره چک متعلق به حساب بانکي وي، اقدام به برداشت غيرمجاز از حسابش کرده‌اند.
با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع «جعل و استفاده از سند مجعول» و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسراي ناحيه ۱۴ تهران، پرونده براي رسيدگي در اختيار پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
مالباخته در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در تاريخ ۱۵ تير سال جاري يک فقره چک به مبلغ ۳ ميليون تومان را به ناصر. پ دادم، اما؛ در تاريخ ۷ مرداد؛ يعني تاريخ وصول چک و از طريق پيامک بانکي متوجه شدم که مبلغ ۹ ميليون تومان از حسابم کسر شده است.
با مراجعه به بانک شعبه ميدان ولي‌عصر متوجه شدم که چک در شعبه ديگري وصول شده با مراجعه به شعبه اخير در منطقه کيانشهر و رؤيت چک متوجه شدم که تمامي ارکان چک تغيير داده شده و مبلغ بالاتري بر روي چک درج شده است.
ناصر که براي وصول چک به بانک مراجعه کرده بود، ضمن تأييد اظهارات مالباخته به کارآگاهان گفت: بنده چک متعلق به شاکي پرونده مالباخته را براي وصول به بانک برده بودم، از آنجايي که قصد داشتم تا براي وصول چند فقره چک به شعبات بانکي ديگر مراجعه کنم، با شخصي که در داخل بانک به عنوان مشتري حضور داشت توافق کردم تا پس از اطمينان از وجود نقدينگي در حساب مالباخته، ايشان مبلغ چک (سه ميليون تومان) را نقدا به بنده پرداخت و سپس چک را وصول کند، اين کار انجام شد و من چک سه ميليون توماني را به اين شخص تحويل دادم و پس از آن هيچ اطلاعي از سرنوشت چک و يا جعل آن ندارم.
با توجه به اظهارات ناصر، کارآگاهان با بررسي تصاوير دوربين‌هاي مداربسته متعلق به دو شعبه محل جابجايي چک اصيل و وصول چک مجعول، موفق به شناسايي تصوير شخص مشخصي شدند که چک را ابتدا از ناصر تحويل و پس از تغيير اصالت چک، اقدام به برداشت غيرمجاز از حساب مالباخته کرده است.
در ادامه رسيدگي به پرونده و به براي شناسايي و دستگيري متهم پرونده، دستور انتشار بدون پوشش تصوير به دست آمده اين شخص از سوي مقام قضايي صادر شده است.
از شهروندان که موفق به شناسايي تصوير اين شخص شدند درخواست مي‌شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طريق شماره تماس ۲۱۸۶۵۸۵۳ در اختيار کارآگاهان پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن