تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820525047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصرف فرآورده‌هاي نفتي منطقه گيلان ۵ درصد رشد داشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۲۰ب.ظ)
در مقايسه با مدت مشابه پارسال؛ مصرف فرآورده‌هاي نفتي منطقه گيلان ۵ درصد رشد داشت موج - مدير شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه گيلان گفت: در اين بازه زماني، ۵۶۴ ميليون و ۳۰۳ هزار ليتر بنزين مصرف شد که اين مقدار در مقايسه با مدت مشابه پارسال، پنج درصد رشد داشته است.
به گزارش خبرگزاري موج، فردين چراجي افزود: ۲۶ ميليون و ۳۰۸ هزار ليتر از مجموع بنزين مصرفي در ۲۱۶ روز نخست امسال، بنزين سوپر بوده است.
مدير شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه گيلان درباره مصرف فرآورده‌هاي نفتي ديگر گفت: در هفت ماه امسال، ۲۴۰ ميليون و ۷۱۴ هزار ليتر نفت گاز، چهار ميليون و ۳۸۲ هزار ليتر نفت کوره و ۷۴ ميليون و ۹۷۳ هزار ليتر نفت سفيد مصرف شد.
به گفته مدير شرکت پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه گيلان، نيروگاه‌هاي رشت و پره سر مصرف‌کنندگان عمده نفت گاز در اين منطقه هستند که در ۲۱۶ روز نخست امسال بخش عمده مصرف نفت گاز را به خود اختصاص داده‌اند.
چراجي مصرف هفت ماه نفت گاز نيروگاه رشت را با ۲۰ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه پارسال، ۱۶۴ ميليون و ۹۸۰ هزار ليتر اعلام کرد.
وي همچنين اعلام کرد: در همين بازه زماني، نيروگاه پره سر نيز ۹۲ ميليون و ۷۴۲ هزار ليتر نفت گاز مصرف کرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن