تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820662473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از «ديابت چيست» تا «تغذيه صحيح براي بيماران مبتلا به ديابت»


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۳۲ب.ظ)
«به نشر» همزمان با روز جهاني ديابت معرفي مي کند؛ از «ديابت چيست» تا «تغذيه صحيح براي بيماران مبتلا به ديابت» موج-انتشارات آستان قدس رضوي همزمان با روز جهاني ديابت دو عنوان کتاب «ديابت چيست؟» و «تغذيه صحيح براي بيماران مبتلا به ديابت» را ويژه استفاده و مطالعه عموم مردم معرفي و پيشنهاد مي کند.
به گزارش خبرگزاري موج از مشهد ديابت شايع ترين بيماري متابوليک در جهان شمره مي شود که به سرعت در حال پيشرفت است و هر روز افراد بيشتري در جهان به دلايل مختلف از جمله وراثت و مدل تغذيه به آن مبتلا مي شوند.
بر اساس اهميت اين بيماري و تأثيرات آن در سطح خانواده و جامعه، انتشارات آستان قدس رضوي در راستاي افزايش آگاهي در زمينه ابتلا به ديابت و همچنين شيوه هاي صحيح کنترل آن، دو عنوان کتاب را چاپ و منتشر کرده است.
کتاب «ديابت چيست؟ چه بايد کرد؟» از مجموعه چهار جلدي «پرسش و پاسخ هاي پزشکي» نوشته دکتر «مايکل برايراش» است که با نظارت علمي دکتر رضا فريد حسيني توسط دکتر محمد علي يعقوبي، دکتر الهه حيدري و دکتر سپيده حجازي ترجمه شده است.
اين کتاب که در سال 1392 براي نخستين بار توسط «به نشر» در قطع رقعي به چاپ رسيده، علاوه بر اطلاعات پايه در زمينه بيماري ديابت، به بيشتر پرسش هاي ممکن در ارتباط با اين بيماري پاسخ مي دهد و مطالعه آن، ميزان آگاهي افراد را در زمينه شناخت کامل ديابت و شيوه هاي پيشگيري و درمان آن افزايش مي دهد.
«تغذيه صحيح براي بيماران مبتلا به ديابت» عنوان ديگر کتاب انتشارات آستان قدس رضوي در اين خصوص است که در سال 1392 براي سومين نوبت تجديد چاپ شده است.
اين کتاب که دربردارنده توصيه هاي تغذيه اي براي عموم است، به قلم دکتر مجيد غيور مبرهن و دکتر اسدزاده عقدايي نوشته شده و اصول عمده و زيربنايي کنترل ديابت يعني رژيم غذايي، ورزش و فعاليت هاي بدني را به زبان ساده براي خواننده شرح مي دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن