تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805639058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز شمارش معکوس بهره‌برداري از بزرگ‌ترين مجتمع و تأسيسات نمک‌زدايي خاورميانه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۷ب.ظ)
آغاز شمارش معکوس بهره‌برداري از بزرگ‌ترين مجتمع و تأسيسات نمک‌زدايي خاورميانه موج - مدير عامل شرکت بهره‌برداري نفت و گاز کارون از آغاز شمارش معکوس به منظور بهره‌برداري از بزرگ‌ترين مجتمع و تأسيسات نمک‌زدايي خاورميانه در مناطق نفت‌خيز جنوب با ظرفيت ۲۲۰ هزار بشکه در روز خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محسن دهانزاده درباره وضع راه‌اندازي مجتمع و تأسيسات نمک‌زدايي اهواز متمرکز به عنوان بزرگ‌ترين تأسيسات فراورش نفت نمکي خاورميانه، گفت: اين مجتمع از ظرفيت فراورش روزانه بيش از ۲۲۰ هزار بشکه نفت نمکي برخوردار است.
مديرعامل شرکت بهره‌برداري نفت و گاز کارون افزود: پيش‌بيني مي‌شود تا پايان امسال مجتمع و تأسيسات نمک‌زدايي اهواز متمرکز در مدار بهره‌برداري قرار گيرد.
وي ادامه داد: پس از افتتاح کارخانه نمک‌زدايي ميدان نفتي منصوري با ظرفيت روزانه ۷۵ هزار بشکه در روز، بهره‌برداري از واحد نمک‌زدايي اهواز متمرکز در اولويت بعدي شرکت نفت و گاز کارون قرار گرفته است.
دهانزاده با بيان اين‌که با افتتاح اين پروژه که در طرح جامع سه قرار دارد، ظرفيت فراورش نفت نمکي در مناطق نفت‌خيز ۲۲۰ هزار بشکه در روز افزايش مي‌يابد، اظهار کرد: با راه‌اندازي اين طرح، کيفيت نفت خام توليدي در منطقه کارون در مناطق نفت‌خيز جنوب کشور بهبود مي‌يابد.
همزمان با تدوين و اجراي برنامه‌هاي افزايش ظرفيت توليد نفت خام ايران در مرحله نخست اجراي برجام، شرکت ملي نفت ايران به منظور ارتقاي کيفيت نفت خام صادراتي ايران در بازارهاي آسيايي و اروپايي، طرح‌هاي جديد فراورش نفت نمکي و کاهش نمک موجود در طلاي سياه صادراتي کشور را در دستور کار قرار داده است.
بر اين اساس اواسط آبان امسال با بهره‌برداري و افتتاح رسمي از سه مجتمع جديد نمک‌زدايي در مناطق نفت‌خيز جنوب از سوي وزير نفت و مدير عامل شرکت ملي نفت ايران حدود ۱۵۰ هزار بشکه به ظرفيت فراورش نفت نمکي ايران افزوده شد.
از اين‌رو کارخانه نمک‌زدايي ميدان نفتي منصوري با ظرفيت روزانه ۷۵ هزار بشکه، کارخانه نمک‌زدايي ميدان لب سفيد با ظرفيت ۳۰ هزار بشکه و واحد بهره‌برداري و نمک‌زدايي هفت شهيدان مسجدسليمان با ظرفيت ۵۵ هزار بشکه نفت به طور رسمي در مدار بهره‌برداري قرار گرفتند.
اين در حالي است که براساس برنامه اعلام شده از سوي شرکت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب، پنج پروژه جديد کارخانه‌هاي نمک‌زدايي با مجموع ظرفيت اسمي ۴۸۵ هزار بشکه در روز آماده افتتاح و بهره‌برداري تا پايان سال است.
اين پروژه‌ها شامل احداث مجتمع‌هاي نمک‌زدايي گچساران سه با ظرفيت ۱۱۰ هزار بشکه در روز، بي‌بي حکيمه يک با ظرفيت ۵۵ هزار بشکه در روز، هفتگل و نفت سفيد با ظرفيت ۴۵ هزار بشکه در روز و رگ سفيد يک با ظرفيت ۵۵ هزار بشکه در روز و اهواز متمرکز با ظرفيت ۲۲۰ هزار بشکه در روز است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن