تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814040628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پلمب دانشکده خبر/ تجمع دانشجویان مقابل ساختمان دانشکده


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس دانشکده خبر در گفت‌وگو با پانا اعلام کرد؛ پلمب دانشکده خبر/ تجمع دانشجویان مقابل ساختمان دانشکده رئیس دانشکده خبر با تأیید پلمب این دانشکده به دلیل عدم پرداخت اجاره بهای ساختمان گفت: در حال حاضر دانشجویان مقابل ساختمان این دانشکده تجمع کرده اند و ما پیگیر حل این مشکل هستیم.
۱۳۹۴ شنبه ۲۳ آبان ساعت 13:24

خبرگزاری پانا+

محمود احمدی افزادی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، اظهار داشت: دانشکده خبر وابسته به خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) به دلیل مشکلاتی که برای ملک این ساختمان پیش آمده، پلمب شد.
رئیس دانشکده خبر تأکید کرد: در حال حاضر جمعی از دانشجویان دانشکده خبر در مقابل ساختمان دانشکده تجمع کردند و خواستار حل مشکل پیش آمده است.
وی درخصوص تکلیف دانشجویان و برپایی کلاس های آموزشی ترم جاری نیز گفت: ما به دنبال حل این مشکل هستیم تا هر چه سریعتر این کشل برطرف شود. دانشجویان فعلا باید منتظر بمانند تا مشکل پیش آمده برطرف شود و مانند روزهای گذشته کلاس های درس برقرار شود.
افزادی با ابراز تأسف از اینکه بزرگترین مرکز آموزشی ژورنالیسم کشور پلمب شده است، خاطرنشان کرد: پلمب دانشکده خبر آن هم یک روز بعد از برگزاری نمایشگاه مطبوعات و در آستانه بیستمین سالگرد تأسیس دانشکده جای تأسف دارد.
رئیس دانشکده خبر یادآور شد: در نامه ای که به وزیر ارشاد و رئیس جمهور ارسال کردیم درخواست داشتیم تا برای دانشکده خبر یک ردیف بودجه مستقل در نظر بگیرند و مشکلات اجاره بهای این دانشکده مرتفع شود که هنوز اقدامی در این رابطه صورت نگرفته است. دانشکده خبر سال 1374 درپی نیاز سازمان خبرگزاریِ جمهوریِ اسلامی به آموزش نیروهای تجربی با 25 دانشجوی کارمند ایرنا، کار خود را آغاز کرد. به گزارش پانا،این در حالی است که درست در هجدهم ماه جاری همزمان با برگزاری نمایشگاه مطبوعات جنتی وزیر ارشاد با حضور در غرفه دانشکده خبر در نمایشگاه مطبوعات از رفع مشکل دانشکده خبر خبرداد وگفت:مشكلات پرداخت اجاره ساختمان فعلی دانشكده در سال جاری مرتفع می شود و هیچ مشكلی برای فعالیت این مركز آموزشی وجود ندارد.       رییس هیات امنای دانشكده خبر همچنین در جمع ده ها دانشجوی این دانشكده تصریح كرد كه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شیوه هایی را برای استقلال و خودكفایی مالی این قطب آموزش ژورنالیسم كشور در دست بررسی دارد كه به زودی اعلام خواهد شد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن