تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820404520




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوتین: اسد رئیس جمهور منتخب مردم سوریه است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: پوتین: اسد رئیس جمهور منتخب مردم سوریه است
رئیس جمهور روسیه بار دیگر بر موضع ثابت کشورش در مورد بحران سوریه تاکید کرد و گفت بشار اسد رئیس جمهور منتخب مردم است و خود مردم سوریه باید درباره آینده شان تصمیم بگیرند و رهبران کشورشان را انتخاب کنند.
به گزارش نامه نیوز، ولادیمیر پوتین بار دیگر تاکید کرد سوریه کشوری دارای حاکمیت است و بشار اسد رئیس جمهور منتخب مردم این کشور است. او تاکید کرد خود مردم سوریه باید درباره آینده خود تصمیم بگیرند و رهبران خود را انتخاب کنند.
 
پوتین در مصاحبه با دو خبرگزاری اینترفکس روسیه و آناتولی ترکیه در آستانه سفرش به ترکیه تاکید کرد هدف اصلی از عملیات هوایی روسیه در سوریه، مبارزه با تروریسم است.
 
وی افزود روسیه به این می اندیشد که چگونه قدرت های خارجی می توانند به مردم سوریه برای پیروزی بر تروریست ها و برون رفت از بحران جاری کمک کنند و دیپلماسی روسیه هم اکنون به صورت فعال سرگرم بررسی این پیشنهادها است.
 
رئیس جمهور روسیه تاکید تاکید کرد، این پیشنهادها قالب هایی جامد نیست بلکه شرکای خود را به ادامه گفتگویی جدی که امکان انجام اقداماتی مشترک و قاطع برای پیروزی بر گروه تروریستی داعش و حفظ سوریه به عنوان یک کشور یکپارچه با حکومتی لائیک و دارای حاکمیت را فراهم کند، فرامی خوانیم.
 
پوتین تاکید کرد جامعه بین المللی برای مبارزه موثرتر با تروریسم باید، به فهمی مشترک درباره گروه هایی که باید تروریستی قلمداد شوند برسد وی افزود این مسئله فقط به مشخص کردن این گروه ها منحصر نیست بلکه باید شیوه های مورد استفاده آنها نیز در نظر گرفته شود و باید یک فهرست یکپارچه از گروه های افراطی تهیه شود.


منبع: تسنیم


۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن