تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820391335




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار قاين: امام خميني (ره) منادي وحدت بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فرماندار قاين: امام خميني (ره) منادي وحدت بود
داخلي. اجتماعي. مراسم. ارتحال امام.

فرماندار قاين در استان خراسان جنوبي گفت: امام خميني(ره) منادي وحدت و در اغلب سخنرانيهاي ايشان طرح موضوع وحدت كلمه روشن و آشكار بود.

غلامرضا طاهري روز پنجشنبه به خبرگزاري جمهوري اسلامي گفت: امام راحل همچنين رسيدگي به امور محرومان و اقشار آسيب پذير جامعه را براي اقامه عدل و قسط از وظايف ذاتي مديران دانسته و همه را از غفلت در اين مورد بر حذر مي‌داشتند.

وي با بيان اينكه روحيه دشمن‌ستيزي در زندگي امام راحل زبانزد خاص و عام است افزود: اين بزرگوار در طول دوران مبارزات خود هرگز با دشمنان اسلام كنار نيامد.

او گفت: امام خميني(ره) مبارزه با ستمگري را از حضرت سيدالشهدا(ع) آموخته و فرهنگ شهادت طلبي را در مبارزه با ظلم پرثمرترين سلاح مي‌دانستند.

وي افزود: براي ترويج انديشه‌هاي امام راحل گويندگان، هنرمندان و فيلم نامه‌نويسان بايد تلاش كنند و عظمت امام خميني(ره) در ديدگاه مسلمانان جهان را به جامعه خود انتقال داده و انديشه‌هاي امام را براي جهانيان تبيين كنند.

او اظهار داشت: ابعاد زندگي امام راحل بايد هر سال در بين دانشجويان و دانش‌آموزان به مطالعه گذاشته شود و برداشتهاي آنان بررسي و از بين آنان بهترينها مورد تجليل قرار گيرند.

وي گفت: امام خميني(ره) از نظر شخصيتي فردي راستگو، پرصلابت، باوقار، بانفوذ، مهربان، ساده‌پوش و قانع بودند و خوي كاخ‌نشيني را ناپسند دانسته و دنيا و زيباييهاي آن هرگز ايشان را از مقصدش باز نداشت.

او همچنين با اشاره به قيام ‪ ۱۵‬خرداد افزود: يوم‌الله ‪ ۱۵‬خرداد آغاز نهضتي شد كه همچون شجره طيبه‌اي ريشه‌هاي آن در زمين استقرار پيدا كرد و شاخه و ميوه‌هاي آن چتر گسترده‌اي شد كه تمام جامعه را فرا گرفت.

وي گفت: ثمره قيام ‪ ۱۵‬خرداد همچون صاعقه برق‌آسا، ظلم و سياهي را برچيد و به مرد و زن آگاهي داد كه حاصل آن نيز شركت مردم در سرنوشت خويش بود لذا هرچه داريم از پانزدهم خرداد است. ك/‪۳‬
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 288]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن