تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802542724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح رويداد جهاني استارت آپ ويکند سبز تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۴۹ق.ظ)
با حضور ابتکار در پرديسان؛ افتتاح رويداد جهاني استارت آپ ويکند سبز تهران موج - سرپرست دفتر پژوهش و فناوري‌هاي از برگزاري مراسم افتتاحيه اين رويداد در 27 آبان با حضور ابتکار خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، صدرالدين عليپور، سرپرست دفتر پژوهش و فناوري‌هاي سازمان حفاظت محيط زيست، با بيان اينکه رويداد جهاني استارت آپ ويکند سبز تهران که يک رقابت تيمي کارآفريني در حوزه محيط زيست است، گفت: اين مراسم توسط انجمن علمي مديريت فناوري اطلاعات دانشگاه تربيت مدرس و با همکاري دفتر پژوهش و فناوري‌هاي سازمان حفاظت محيط زيست در تاريخ 27 تا 29 آبان سال جاري در محل دانشگاه تربيت مدرس برگزار مي‌شود.
صدرالدين عليپور با اعلام اينکه مراسم افتتاحيه اين رويداد روز چهارشنبه، 27 آبان، با سخنراني خانم دکتر ابتکار، معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان حفاظت محيط زيست، برگزار مي‌شود، افزود: اين برنامه از ساعت 16 لغايت 22 در محل سالن همايش‌هاي بين المللي اين سازمان برگزار مي‌شود.
وي با بيان اينکه رويداد جهاني استارت آپ ويکند، يک رويداد آموزشي-تجربي است که بنيان‌گذار آن در دنيا يکي از سازمان‌هاي مردم نهاد (NGO) زير مجموعه گوگل و در ايران، سازمان مردم نهاد "کانون کارآفريني ايران" است، اظهار داشت: در اين رويداد که در سراسر دنيا در ۳ روز متوالي برگزار مي‌شود، شرکت کنندگاني با انگيزه اعم از دانشجويان، برنامه‌نويسان، مديران تجاري، عاشقان استارت آپ، بازاريابان و طراحان گرافيک گرد هم مي‌آيند تا طي ۵۴ ساعت ايده‌هايشان را مطرح و در اجرا و پياده سازي آن‌ها در قالب تيم‌هاي 10 نفري به رقابت بنشينند.

استارت آپ ويکند سبز يک رويداد کارآفريني در حوزه محيط زيست
به گفته وي، استارت آپ ويکند سبز که يک رويداد کارآفريني در حوزه محيط زيست و با محوريت محيط زيست، منابع طبيعي و انرژي‌هاي پاک است و فرصتي براي هدايت کار آفرينان در جهت حل مشکلات زيست محيطي کشور.
سرپرست دفتر پژوهش و فناوري‌هاي سازمان حفاظت محيط زيست ادامه داد: اين جريان به ايجاد انگيزه براي شروع کسب و کار در حوزه محيط زيست و آشنايي فعالان محيط زيستي با مباحث کارآفريني و کسب و کار منتج مي‌شود.
عليپور تصريح کرد: رويداد استارت آپ ويکند سبز تهران در تاريخ 27 آبان تا 29 آبان توسط انجمن علمي مديريت فناوري اطلاعات دانشگاه تربيت مدرس برگزار مي‌شود و به موازات اين رويداد، نمايشگاهي به منظور آشنايي با ايده‌هاي پياده شده در قالب کسب و کار، توسط شرکت‌هاي دانش بنيان و فعالان محيط زيستي متقاضي برپا مي‌شود.
وي با اشاره به تقارن زماني برگزاري آن (18 -20 نوامبر) با هفته جهاني کارآفريني (16-23 نوامبر) افزود: اين ويژگي دوره استارت آپ ويکند به يک رويداد جي اس بي (Global Startup Battle) تبديل مي‌کند و به اين ترتيب ايده‌هاي برتر، شانس گرفتن جوايز جهاني را نيز خواهند داشت.
عليپور خاطرنشان کرد: کليه علاقه مندان مي‌توانند براي کسب اطلاعات بيشتر و ثبت نام در رويداد استارت آپ ويکند سبز تهران 27 تا 29 آبان به لينک‌هاي زير مراجعه کنند.
- وبسايت جهاني رويداد (www.startupweekend.org)
- وبسايت استاندارد آپ ويکندهاي ايران (www.startupweekend.ir)
- وب سايت رسمي رويداد (www.SWGreen.ir)

برگزاري دوره آموزشي کارآفريني سبز در سازمان حفاظت محيط زيست
وي همچنين از برگزاري دوره کارآفريني سبز در سازمان حفاظت محيط زيست خبر داد و گفت: شرکت کنندگان با مفاهيم ايده پردازي و رويداد جهاني استارت آپ ويکند سبز تهران آشنا مي‌شوند و علاقمندان مي‌توانند با مراجعه به لينک ثبت نام (http://myevent.ir/BCgreenDOE)، در دوره آموزشي مصوب "کارآفريني سبز" شرکت کنند.
عليپور با اعلام اينکه حضور براي عموم در اين همايش رايگان و تا سقف ظرفيت تعيين شده است، گفت: اين دوره چهارشنبه 20 آبان از ساعت 9 تا 13 در سالن همايش‌هاي بين المللي سازمان حفاظت محيط زيست به آدرس تهران، ضلع شمالي بزرگراه شهيد حکيم، مابين شيخ فضل ا... و يادگار امام، پارک طبيعت پرديسان، سازمان حفاظت محيط زيست برگزار مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن