تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812737576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصاویر جالب خبری/جهان در هفته ای که گذشت...


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تصاویر جالب خبری/جهان در هفته ای که گذشت...
اخبار و رویدادهای مهم جهان هر روز از طریق شبکه ها و مطبوعات مخابره می شوند.
به گزارش نامه نيوز به نقل از توريسم آنلاين ، هر لحظه در جهان اتفاقات منتظره و غیر منتظره ای می افتد که ممکن است از آنها بی خبر باشیم اما رسانه ها با دریافت اولین عکس و خبر از آنها مردم جهان را مطلع می کنند.
گاهاً یک عکس خود بدون شرح اخبار را به اطلاع فرد می رساند و گاهی مبهم است.

ایستگاه راه آهن کلمبو سریلانکا که در سال 1908 در این شهر واقع بوده است اکنون تصویری ماندگار را در صفحه تاریخ این کشور به نمایش درآورده است. هنرهای زیادی در این عکس به چشم می خورد، یکی دریا و دیگری ایستگاه قطار و مردمی که بدون تلف کردن وقت سوار بر قطار می شوند.

یک بعد ازظهر دلچسب و قایقرانی در دریاچه Staffelsee چیزی جز یک رویا را برای یک شخص رقم نمی زند. این دریاچه در اوفینگ نزدیک گارمیش-پارتنکیرشن ، آلمان قرار دارد.

عبور یک مرد از میان تاکستان تپه Kappelberg که در نزدیکی اشتوتگارت، آلمان قرار دارد

نمایشگاه هوایی دبی 2015 که این روزها در حال برگزاری است جنگنده ها،بالگرد ها و هواپیماهای جنگی را در آسمان به نمایش در می آورد.  

چشم در چشم شدن یک شیر و "کریس اسمیت" عکاسی که سوار بر هلی کوپتر است شجاعت را به تصویر می کشد. این عکس در فاصله بسیار کمی در منطقه اوکاوانگو در بوتسوانا آفریقا گرفته شده است.

قبیله ها در نقاط مختلف دنیا از لباس های محلی متفاوتی استفاده می‌کنند. بعضی از آنها رنگارنگ و زیبا ساخته شده و بعضی به نظر زشت و غیر عادی هستند. این تنوع فرهنگی است که زیبایی ها را بوجود آورده است.این بار زنان چینی با لباس هایی متفاوت و زیبا در یک رژه تشریفاتی در استان گوئیژو ، چین ظاهر شده اند.

این روزها که به دلیل مشکلات فنی و یا امنیتی پرواز هواپیماها و سفر گردشگران به مصر محدود شده است، اهرام مصر بازدید کنندگان کمی را پذیرا است . مردی که با شترش چشم انتظار گردشگران است تا از این طریق کسب درآمد کند.

عملیات مرمت و بازسازی نقاب مشهور طلائی فرعون توت عنخ آمون که سال گذشته در حین حمل و نقل شکسته شده و به طور ناشیانه ای چسبانده شده بود ؛ با همکاری تیمی از مرمتگران آلمانی و مصری در حال اجرا است

بعد از چندین دهه حاکمیت نظامیان در میانمار، مردم این کشور برای شرکت در انتخابات پارلمانی به پای صندوق‌های رای رفتند. این اولین رای گیری آزاد در 25 سال اخیر در این کشور است.یک لبخند رضایت بخش و انگشت مرکبی یک پیرزن میانماری انسان را به تامل برمی انگیزد.

سیل ناشی از شکسته شدن یک سد که برای مهار پسماندهای معدنی در جنوب شرق برزیل احداث شده بود، بخشی از شهر ماریانا را در گل و لای مدفون کرد. در اثر این حادثه فاجعه‌بار که روز پنج شنبه روی داد، دستکم 17 نفر کشته ، 50 نفر زخمی و ده‌ها نفر ناپدید شده‌اند.این امدادگر در حال نجات یک اسب از میان گل و لای است.

بیشتر ما به دیدن تصاویر معمول از ارتفاع‌های بالا عادت کرده‌ایم. جیسن تئودوروف اما این عکس فوق‌العاده را از برکه‌های تبخیر دریاچه نمک یوتا گرفته است.

آب گرفتگی خیابان های شهرستان اشکلون که در سرزمین اشغالی واقع شده قایق های امداد گر را برای نجات رانندگان راهی خیابان های شهر کرده است.





۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن