تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805673038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله مبشر کاشانی: مقابل نفوذ افراد ناسالم به شورای شهر ایستادگی کنید


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


آیت الله مبشر کاشانی: مقابل نفوذ افراد ناسالم به شورای شهر ایستادگی کنید استان‌ها > قم - استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: مسئولان حوزه های اجتماعی بخصوص شوراهای اسلامی شهرها باید همواره پیرو منویات مقام معظم رهبری و نظرات فقهی مراجع عظام تقلید باشند؛ و بدانند بابت ثانیه ثانیه مسئولیت خود باید پاسخ گو باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، آیت الله خلیل مبشر کاشانی در دیدار علی اکبر زلیکانی عضو شورای اسلامی و جمعی از فعالان فرهنگی شهر ساری، که در دفتر ایشان برگزار شد، اظهار کرد: قرآن می فرماید انسان مسئول است، در هر جایگاه و پست و مقامی باشد مسئول نسبت به همه مسائلی که با آن ها سر و کار دارد و اعمال خودش مسئول است و باید در محضر خداوند پاسخ گو باشد، یک وقت هم هست که انسان مسئولیتی اجتماعی دارد و علاوه بر وظیفه الهی باید نسبت به مردم پاسخ گو باشد.
وی تصریح کرد: وقتی شخصی که تخصص لازم را دارد با گزینش و انتخاب و انتصاب مسئولیتی به عهده می گیرد اولین چیزی که باید نسبت به آن توجه ویژه داشته باشد روحیه و کیفیت پاسخ گویی ست، پاسخ گویی به عنایت و لطف خداوند که توفیق خدمت را به او عطا کرده و پاسخ گویی به مردمی که او برگزیدند، برای پاسخ گویی به مردم هم باید در بین مردم بود.
آیت الله مبشر کاشانی ابراز کرد: در مسئولیت های اجتماعی و سیاسی مهمترین مسئله توجه به آبروی افراد است، متاسفانه همیشه در مسئولیت های این چنینی، آبروی افراد که حرمت آن بالاتر از کعبه عنوان شده در خطر است، خیلی سفارش شده که آبروی مومنی حتی در معرض هتک حرمت قرار نگیرد.
وی اضافه کرد: افرادی که مسئولیت اجتماعی دارند علاوه بر انجام وظیفه و نظارت خود باید پیگیری و تعقیب صحیح داشته باشند که امور به سرانجام برسد، خدای نکرده طرح و لایحه ای مصوب نشود که خروجی نداشته باشد.
آیت الله مبشر کاشانی خاطرنشان کرد: مسئولان همواره این نکته را به خود یادآوری کنند که دنیا زود گذر است و باید همه تلاش و سعی شان را بکنند که پاسخ گو باشند، متاسفانه گاهی اخباری به گوش می رسد که در فلان شهر اعضای شوراها با لابی گری به یک شهردار خاص که حافظ منافع آن هاست رای می دهند، این را بدانید بابت تک تک امضا ها و رای هایی که از روی ارادت و دوستی ها و حفظ منافع می دهید باید پاسخ گو باشید، حتما دقت کنید افرادی که سر کار می آورید تخصص و تعهد لازم را داشته باشند، ارزشی باشند، در همه ابعاد برجسته باشند.
وی تاکید کرد: وقتی کسی با لابی گری و استفاده از وجهه اجتماعی و قبیله ای خود به سمت و پستی برسد کار از ریشه خراب می شود، وقتی ریشه فاسد باشد همه شاخ و برگ ها هم کارشان را درست انجام دهند نتیجه ای حاصل نمی شود.
استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: مسئولان به این نکته هم توجه کنند که هر امضایی که برای خدا نباشد پیامد های نسل های بعد آن ها هم دامنشان را می گیرد.
آیت الله مبشر کاشانی افزود: مسئولان حوزه های اجتماعی بخصوص شوراهای اسلامی شهرها باید همواره پیرو منویات مقام معظم رهبری و نظرات فقهی مراجع عظام تقلید باشند، مسئولان بدانند بابت ثانیه ثانیه مسئولیت خود باید پاسخ گو باشند.
وی یادآور شد: همواره در طول تاریخ آفت‌هایی در مسئولیت ها بوده و آن هم ورود افراد ناسالم و نفوذ آن‌ها در مناصب بوده است؛ کسانی که تنها به فکر آباد کردن دنیایی خودشان هستند که باید با همه قوا در مقابل این افراد ایستادگی کرد.
آیت الله مبشر کاشانی در پایان گفت: مسئولان برای ارزیابی عمل کردشان عملکرد اهل بیت(ع) را مورد توجه قرار دهند و ببیند تصمیم گیری ها و اعمالشان چقدر به سیره این بزرگواران نزدیک است.
گفتنی است در پایان این دیدار علی اکبر زلیکانی عضو شورای اسلامی شهر ساری دیوان مقتل منظوم میرزا محمود فدایی مازندرانی از مجتهدین دوره قاجار که بزرگترین مقتل منظوم تاریخ ادبیات فارسی ست را به دفتر ایشان اهدا نمود.

کلید واژه ها: استان قم -




شنبه 23 آبان 1394 - 09:42:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن