تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812995768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت دولت از سرمایه گذاری هایی که انتقال تکنولوژی را به همراه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار فارس در دیدار با هیئت تجاری ژاپنی: حمایت دولت از سرمایه گذاری هایی که انتقال تکنولوژی را به همراه دارد استاندار فارس گفت: دولت از سرمایه گذاریی که انتقال تکنولوژی را به همراه داشته باشد حمایت می کند و معافیت هایی را نیز اعطا خواهد کرد.
۱۳۹۴ شنبه ۲۳ آبان ساعت 08:05

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از فارس، مهندس سید محمد علی افشانی در دیدار با هیئت تجاری ژاپنی اظهار داشت: فارس یكی از بزرگترین استان های ایران با پنج میلیون نفر جمعیت و دارای مزیت ها و ظرفیت های فراوانی می باشد. استاندار فارس افزود: امیدواریم دیدارهای این هیئت با فعالان اقتصادی دولتی و خصوصی استان فارس موجب امضاء قراردادهایی شود كه در آینده، مبادلات اقتصادی و تجاری این شركت و طرف های قرارداد از ایران نتایج مطلوبی را به دنبال داشته باشد.
وی ابراز داشت: استان فارس با تولید سه میلیون تن محصولات باغی ، 9 میلیون تن غلات و یك میلیون تن محصولات دامی در حوزه كشاورزی، جزء استان های شاخص كشور می باشد.
مهندس افشانی ادامه داد: فارس به لحاظ دارا بودن معادن غنی دارای مزیت های بالایی بوده و در حال حاضر 39 ماده معدنی در استان شناسایی شده و از 20 نوع ماده معدنی نیز بهره برداری می شود.
استاندار فارس ابراز داشت: وجود منابع گاز در استان زمینه مناسبی را برای سرمایه گذاری در این حوزه فراهم آورده است.
وی به پتانسیل های صنعتی فارس اشاره كرد و اظهار داشت: وجود یك منطقه ویژه اقتصادی با مساحت یك هزار هكتار، منطقه ویژه انرژی بر لامرد با مساحت 9هزار هكتار و وجود بیش از 50شهرك و ناحیه صنعتی در استان زمینه مناسبی را برای سرمایه گذاری در حوزه صنعت ایجاد كرده است.
مهندس افشانی با اشاره به وجود بناهای عظیم تاریخی كه چهار مورد از آن دارای ثبت جهانی بوده و تخت جمشید با قدمتی دو هزار و 500 ساله قدیمی ترین و زیبا ترین این آثار می باشد، گفت: بنای مذهبی و زیبای شاهچراغ(ع) و آرامگاه دو تن از ادیبان به نام دنیا كه كتاب های آنها نیز به زبان های مختلف ترجمه شده است، بخشی از جاذبه های گردشگری فارس بوده كه فرصت بسیار مناسبی را برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری فراهم كرده است.
استاندار فارس خطاب به مدیر عامل شركت جی اف ای كه بزرگترین شركت تجاری ژاپن می باشد گفت: انتظار می رود با وجود این مزیت ها و پتانسیل ها به صورت تخصصی با شركت های مختلف استان مذاكرات بیشتری داشته باشید و در نهایت تفاهم نامه هایی را امضاء نمائید.
مهندس افشانی گفت: فارس در زمینه های مختلف حمل و نقل اعم از ریلی، جاده ای و فرودگاهی شرایط خوبی را دارد و به دلیل مجاورت به دریا به زودی به دریا متصل خواهد شد و ارتباط با آبهای آزاد در دسترس می باشدكه همه این عوامل شرایط مساعدی را برای سرمایه گذاری بوجود خواهد آورد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن