تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820934423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان ملل توضیح امارات درباره انتقال غیرقانونی سلاح به لیبی را خواستار شد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزی خبر: تهران/ خبرگزاری صدا و سیما/ سیاسی 1394/08/22
برناردینو لئون نماینده سازمان ملل در امور لیبی روز پنجشنبه «توضیح کامل» درباره گزارشی در خصوص انتقال غیرقانونی سلاح از امارات عربی متحده به لیبی را خواستار شد.
به گزارش خبرگزاری شین هوا از سازمان ملل، روزنامه نیویورک تایمز روز پنجشنبه به نقل از رایانامه فاش شده احمد القاسمی یک دیپلمات ارشد اماراتی اعلام کرد: «امارات عربی متحده قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را درباره لیبی نقض کرد و همچنان به این کار ادامه می دهد».
لئون نیز در بیانیه ای که اواخر روز پنجشنبه در مقر سازمان ملل در نیویورک منتشر شد، اعلام کرد: «با توجه به این گزارش، من تصمیم گرفته ام توضیح کامل درباره این مسئله را از جمله از جانب مقامات امارات عربی متحده خواستار شوم...».
لئون به علت تضاد منافع احتمالی هنگام مذاکره بر سر پستی در «آکادمی دیپلماتیک امارات» همزمان با کار بر روی یک توافقنامه تقسیم قدرت بین دو طرف جنگ لیبی، مورد انتقاد قرار گرفته است.
امارات با حمایت از مخالفان اسلام گرایان در لیبی زمانی که دولت قطر از گروه های اسلام گرا حمایت می کرد، درگیر جنگی نیابتی علیه دوحه ... [ مشاهده متن کامل خبر در واحد مرکزی خبر ]

جمعه ، ۲۲آبان۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزی خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن