تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819667176




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توضيحات رئيس سازمان پدافند غيرعامل درباره تشعشعات موبايلي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۳:۱۵ب.ظ)
توضيحات رئيس سازمان پدافند غيرعامل درباره تشعشعات موبايلي موج-رئيس سازمان پدافند غيرعامل از تمرکز اين سازمان بر مباحث مردم‌محور خبر داده و اين مساله را يکي از رويکرد‌هاي مهم سازمان پدافند غيرعامل دانست.
به گزارش خبرگزاري موج،چندي پيش رئيس سازمان پدافند غيرعامل تاکيد کرد: موضوعات مردم محور و آنچه مربوط به سلامت مردم مي‌شود يکي از اولويت‌هاي هشتگانه اين سازمان به شمار مي‌رود.
وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه در حوزه BTS‌هاي موبايل که از مدت‌ها پيش مورد نگراني شهروندان بوده و حتي در اين زمينه شوراي شهر نيز به طور مثال مخالفت‌هايي داشته، آيا اکنون سازمان پدافند غيرعامل بررسي خاصي نسبت به اين موضوع داشته است، اظهار کرد: اين مباحث بيشتر به لايه‌هاي فني مربوط مي‌شود.
سردار جلالي همچنين عنوان کرد: از سوي ديگر در بحث شوراي شهر شايد تا حد زيادي مبحث زيبايي شهري مطرح باشد، البته تا حدي هم مباحث اقتصادي دراين قضيه تاثير دارد و ممکن است بخشي از اين موضوع براي دريافت سهم شوراي شهر در اين خصوص باشد.
وي افزود: نکته‌ سوم آنکه لازم است ساماندهي آنتن‌هاي BTS به شکلي مدنظر قرار بگيرد که هم مباحث زيباسازي شهر را به همراه داشته باشد و هم پوشش مناسبي براي کاربران ايجاد کند.
جلالي همچنين اظهار کرد: به نظر بحث‌هايي که درخصوص ضرر داشتن و مواردي از اين دست مطرح مي‌شود، بيشتر بهانه‌هايي است که در اين حوزه مطرح مي‌شود.
رئيس سازمان پدافند غيرعامل ادامه داد: اما بحثي که ما درباره موضوعات مردم‌محور مطرح کرديم مانند آن است که به طور مثال در کشور برخي کارخانه‌هاي شيميايي وجود دارد که در مجاورت آنها مدرسه يا محله‌هاي مسکوني قرار دارند و ممکن است به واسطه نشت اين کارخانه‌ها به سلامت مردم آسيب وارد شود.
وي با اشاره به نيروگاه‌ هسته‌اي بوشهر افزود: درخصوص اين نيروگاه‌ امنيت بسيار بالايي لحاظ شده است، اما به هرحال بايد احتمال آسيب‌ ديدن مردم در زمان نشت را نيز در نظر گرفت بر همين اساس ما طراحي‌هاي مختلفي انجام داده و به مردم آموزش‌هايي داده‌ايم که اگر زماني چنين حادثه‌هايي رخ داد چگونه مي‌توانند آن را کنترل کنند. همچنين بخش‌هاي درماني و ساير تدابير را هم در نظر گرفته‌ايم تا اگر خدايي ناکرده زماني مشکلي رخ داد،امکان مديريت آن وجود داشته باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن