تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815264244




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مقام کرد: کردستان عراق زمین‌گیر شده است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: یک مقام کرد: کردستان عراق زمین‌گیر شده است
یک مقام کرد روز پنجشنبه با اعلام اینکه منطقه کردستان عراق زمین گیر و پارلمان آن فلج شده است، هشدار داد ، در صورت ادامه این روند ناگزیر از انتخابات زود هنگام خواهیم بود. وی در عین حال از مسعود بارزانی خواست برای حل مشکلات پیش قدم شود.
کد خبر: ۵۴۶۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳ - 13 November 2015


یک مقام کرد روز پنجشنبه با اعلام اینکه منطقه کردستان عراق زمین گیر و پارلمان آن فلج شده است، هشدار داد ، در صورت ادامه این روند ناگزیر از انتخابات زود هنگام خواهیم بود. وی در عین حال از مسعود بارزانی خواست برای حل مشکلات پیش قدم شود.


به گزارش «تابناک»، ملا بختیار دبیر دفتر سیاسی اتحادیه میهنی کردستان عراق در نشستی با محمد فرج رهبر حزب اتحاد اسلامی کردستان عراق در اربیل، گفت نمی شود شرایط این گونه ادامه پیدا کند و هرحزبی برای خود فارغ از ارگان های دولتی و سیاسی، تصمیم گیری کند و اتحادیه میهنی کردستان عراق در انتظار پیشقدم شدن مسعود بارزانی برای حل مشکلات سیاسی اقلیم کردستان عراق است.


وی که عصر پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در اربیل سخن می گفت، افزود: ما انتظار داریم شاهد طرحی فراتر از طرح های موجود از سوی مسعود بارزانی برای پایان دادن به بحران سیاسی اقلیم باشیم.


این مقام مسئول در اتحادیه میهنی کردستان عراق افزود: ما بشدت نگران روابط احزاب کردی در کردستان عراق با همدیگریم در حالی که شاهد تحولات اساسی در روند مبارزه با داعش در سوریه و عراق نیز هستیم.


ملا بختیار درباره میانجیگری برخی گروههای سیاسی بخصوص عمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق برای حل مشکل اقلیم ، اظهار داشت: ایشان تلاشهای دلسوزانه ای در این راستا داشتند که متاسفانه فوت احمد چلبی این تلاشها را نیمه کاره گذاشت.


گروه های کرد عراق در اقلیم کردستان عراق کماکان نتوانسته اند در خصوص موضوع ریاست اقلیم کردستان عراق به توافق برسند و حزب دمکرات کردستان عراق با بیرون کردن وزرای جنبش تغییر از حکومت اقلیم و ندادن مجوز ورود به یوسف محمد رئیس پارلمان اقلیم کردستان عراق از جنبش تغییر این تنش ها را وارد مرحله جدیدتری کرده است.


در حال حاضر فضای اجتماعی کردستان عراق نیز ملتهب است بگونه ای که در ماه جاری میلادی برای چندین روز شهرهای منطقه اقلیم در آشوب و تجمعات خشونت باری فرو رفت که حاصل آن تعدادی کشته یا مجروح بود. 




ایرنا

















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن