تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813037209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت نيرو، از رسانه اي ترين وزارتخانه هاست/ 45 ميلي متر؛ متوسط بارش از ابتداي مهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ آبان ۱۳۹۴ (۱۴:۴۵ب.ظ)
وزير نيرو در حاشيه بازديد از نمايشگاه مطبوعات: وزارت نيرو، از رسانه اي ترين وزارتخانه هاست/ 45 ميلي متر؛ متوسط بارش از ابتداي مهر موج - وزير نيرو در حاشيه نمايشگاه مطبوعات گفت: وزارت نيرو در پاسخگويي به نمايندگان افکار عمومي، اهتمام جدي دارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، حميد چيت چيان، وزير نيرو، پيش از ظهر امروز (پنجشنبه) در حاشيه بازديد از نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري ها گفت: صنعت آب و برق در تمام طول سال و بدون وقفه، خدماتي حياتي را به 80 ميليون نفر جمعيت کشور ارائه مي دهد.
وي افزود: براي تامين و مديريت درست مصرف آب و برق نياز به وجود ارتباطي نزديک و دوستانه با تمام مشترکين وجود دارد و ايجاد اين تفاهم ميان توليدکنندگان و مصرف کنندگان آب و برق فقط از طريق رسانه ها امکان پذير است و خوشبختانه رسانه ها به اين رسالت خود، به درستي عمل کرده اند.
چيت چيان با اشاره به اينکه ايران سال هاست با خشکسالي دست و پنجه نرم مي کند، تاکيد کرد: آن چيزي که با وجود محدوديت منابع آبي مي تواند اقتصاد کشور را نجات دهد، تعامل نزديک مردم با تامين کنندگان آب و برق است.
وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: وزارت نيرو از جمله وزارتخانه هايي است که تلاش دارد بيشترين پاسخگويي را به نمايندگان افکار عمومي داشته باشد کمااينکه هر دوشنبه جلسات ثابتي با حضور نمايندگان رسانه ها در وزارت نيرو و شرکت هاي تابعه با حضور مسوولان ارشد وزارت نيرو برگزار مي شود.
وزير نيرو افزود: خدا را شکرگزار هستيم که در نزديک به 60 روزي که از سال آبي جديد مي گذرد، از نعمت بارش برخوردار شده ايم و به طور متوسط 45 ميلي متر بارش در سراسر کشور داشته ايم که پراکنش آن نيز بسيار خوب و در نقاط مختلف بوده است و اميدواريم همچنان تا پايان سال آبي چنين شرايطي داشته باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن