تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820444607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيانيه دفتر آيت الله هاشمي رفسنجاني در مورد صداوسيما


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۱۷ب.ظ)
بيانيه دفتر آيت الله هاشمي رفسنجاني در مورد صداوسيما موج-دفتر آيت الله هاشمي رفسنجاني در بيانيه اي آورده است: معلوم نيست توجيه برنامه سازان صداوسيما چيست که به بهانه تخريب خانواده هاشمي رفسنجاني، اخبار مربوط به منافقين را پخش مي کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، دفتر آيت الله اکبر هاشمي رفسنجاني در اين بيانيه مي افزايد: رويکرد صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران به عنوان رسانه ملي، مخصوصاً در ايام منتهي به انتخابات سرنوشت ساز اسفند امسال، چنان جناحي و برخاسته از دستپاچگي سياسي است که متوجه نمي شوند آنچه را که با هدف تخريب شخصيت آيت الله هاشمي رفسنجاني انجام مي دهند، به ضرر نظام اسلامي و خيانت به آرمان هاي امام و شهيدان تمام مي شود.
در ادامه اين بيانيه آمده است: تازه ترين مصداق سناريونويسان جام جم، تحليل بخش خبر ساعت 8 صبح چهارشنبه راديو، مورخ 20 آبان 94 است که با مقدمه چيني از جنايات گروهک ترويستي منافقين در انقلاب اسلامي، آن را به گفت وگوي خانم ها عفت مرعشي و فاطمه هاشمي در جلوي زندان اوين در مورد پرونده مهدي هاشمي ربط مي دهند و نتيجه گيري مي کنند که چرا اعضاي اين خانواده بايد با مدافعين گروهک منافقين همنوا شوند؟ برنامه سازاني که هدفي جز ارضاي دوستان سياسي خود و تخريب شخصيت تاريخي آيت الله هاشمي رفسنجاني و انحراف افکار عمومي را دنبال نمي کنند.
اين بيانيه مي افزايد: سوابق نشان مي دهد صداوسيما متن جوابيه ها و تکذيبيه هاي مربوط به آيت الله هاشمي رفسنجاني را با تيغ افزايش و کاهش و مصادره به مطلوب مطالب، سانسور مي کند و به قول آيت الله هاشمي رفسنجاني «به خاطر دستمالي قيصريه را به آتش مي کشد» و اخبار ورشکسته هاي منافق را برجسته مي نمايد که قرآن کريم چه زيبا در اين باره مي فرمايد: «المنافقون والذين في قلوبهم مرض و المرجفون في المدينه، منافقين کساني هستند که در قلب هايشان مرض هست و اخبار دروغ و شايعات و بي اساس را در مدينه پخش مي کنند.»
در ادامه اين بيانيه خاطر نشان شده است: جهت تنوير افکار عمومي به اطلاع مي رساند که ملاقات حضوري يک هفته در ميان با آقاي مهدي هاشمي در زندان اوين، از برنامه هاي ثابت سيده خانم عفت مرعشي و ديگر فرزندان آيت الله هاشمي رفسنجاني است.
اين بيانيه مي افزايد: در هفته اخير که اين خانم سيده به همراه دخترش فاطمه هاشمي براي ملاقات مهدي مراجعه کرده بودند، گروهي از خانواده هاي زنداني که معمولاً هر هفته و به طور ثابت نزديک به درب زندان اوين و در محوطه ي ورودي آن تجمع مي کنند حضور داشتند. معطلي حدود 30 دقيقه اي خانواده آيت الله هاشمي رفسنجاني باعث شد که يکي از ميان جماعت خود را به خانواده برساند و از کمّ و کيف و دلايل حکم مهدي هاشمي بپرسد و طبيعي بود که خانواده هم پاسخي به اين سؤالات بدهند، لذا هيچ ارتباطي ميان سخنان آنان با اين تجمع وجود نداشته و اين تلاقي حضور کاملاً اتفاقي بود.
در ادامه اين بيانيه آمده است: معلوم نيست توجيه برنامه سازان صداوسيما چيست که به بهانه ي تخريب خانواده هاشمي رفسنجاني، اخبار مربوط به منافقين را پخش مي کنند که هر ايراني با غيرتي از اين جماعت خودفروش، متنفر است و جالب تر اينکه صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران به اخبار جعلي تجمع جلوي زندان اوين رسميت مي بخشد و اين همان است که «قيصريه را به آتش مي کشد.»
در اين بيانيه خاطر نشان شده است: خوب است برنامه سازان جام جم به جاي نظرخواهي و سوال از مردم، از مسوولان زندان اوين بپرسند که چرا جلوي ماشين حامل يک مادر سالمند را که با پاي بيمار به ملاقات فرزندش مي رفت، مي گيرند و او را ميان جماعتي معترض پياده مي کنند؟! در صورتي که مي توانند اين مسائل را پيش بيني و از ايجاد چنين امتزاجي پيشگيري نمايند.
اين بيانيه مي افزايد: البته مردم شريف ايران مي دانند اين وصله هاي سياسي به خانواده آيت الله هاشمي رفسنجاني نمي چسبد که خود جانباز کينه هاي منافقين است و مراتب بالا صرفاً جهت ثبت در تاريخ نگاشته شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن