تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816375158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موج سرطان در ایران


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
سرطان موج سرطان در ایران

سالانه 90 هزار ایرانی مبتلا به سرطان می‌شوند؛
موج سرطان در ایران
رئیس انجمن سرطان شناسی ایران بر لزوم بکارگیری روش های پیشگیرانه برای جلوگیری از ابتلا به بیماری سرطان در کشور تاکید کرد و گفت: طبق آمار وزارت بهداشت تا سال 93، سالانه 90 هزار نفر در کشور به بیماری سرطان مبتلا شده اند.



به گزارش سرویس علمی جام نیـوز به نقل از ایرنا، محمدرضا قوام نصیری، روز چهارشنبه در آیین گشایش دهمین کنگره سالانه کلینیکال آنکولوژی در شیراز نسبت به تاثیر استرس در ابتلا به سرطان در جوامع امروزی، هشدار داد.  
وی، از استرس به عنوان مهمترین عامل ابتلا به سرطان نام برد و بیان داشت: در سال های گذشته به دلیل تغییر در نحوه زندگی و ایجاد علائم محیطی، استرس در جوامع به میزان چشمگیری افزایش یافته و همین امر موجب به وجود آمدن تغییرهای جهشی و آزاد شدن سموم مخرب در بدن می شود.
 
رئیس انجمن سرطان شناسی ایران گفت: جذب این سموم در اندام داخلی، باعث ضعف در سیستم ایمنی و سرعت در ابتلا به انواع سرطان می شود.
 
وی با اشاره به سرطان سینه به عنوان شایع ترین نوع سرطان در زنان، افزود: سن ابتلا به این بیماری در کشور ما بین 40 تا 50 سالگی و از متوسط آمار جهانی، یک دهه جوان تر است.
 
وی با بیان اینکه برخی انواع سرطان درمان قطعی ندارد، ادامه داد: بیشترین آمار مبتلایان به سرطان دستگاه گوارش و معده نیز در مردان به ویژه جوانان است که به دلیل شباهت علائم اولیه این بیماری با سوء هاضمه در اکثر مواقع، بیمار در مراحل پیشرفته به متخصص مراجعه می کند و در این موارد درمان بسیار مشکل می شود.
 
وی بدون توضیح بیشتری در مورد این کمیته اظهار کرد: در شش ماه دوم امسال کمیته ملی سرطان با هدف بررسی و برطرف کردن عوامل مختلف ابتلا به انواع سرطان در کشور راه اندازی خواهد شد.
قوام نصیری گفت: درمان سرطان، علاوه بر هزینه سنگین، برنامه ریزی دقیق و زمان مناسبی را هم می طلبد که متاسفانه همه بیماران و خانواده هایشان قادر به تامین آن نیستند و این موضوع فشار سنگینی را متوجه بیماران سرطانی می کند.
 
رئیس دهمین کنگره سرطان شناسی نیز دراین کنگره گفت: سرطان پوست شایع ترین نوع سرطان در دنیاست و در مرحله بعد سرطان پستان و سرطان دستگاه گوارش قرار دارد.
 
خسرو مجیر شیبانی، با تاکید بر عدم مصرف غذاهای فست فود و نیمه آماده، گفت: تغییر در نحوه زندگی و آلودگی هوا، آلودگی برخی از محصول های کشاورزی، آلودگی های محیطی، تغذیه نامناسب، نداشتن تحرک کافی، مصرف دخانیات و استفاده نکردن از میوه و سبزی های تازه، از دیگر عوامل اصلی ابتلا به سرطان است.
 
دبیر اجرایی کنگره سرطان شناسی نیز اظهار کرد: محورهای اصلی این کنگره در زمینه تومورهای سر و گردن، تومور سینه، سرطان پستان، تومورهای زنان و سرطان های دستگاه گوارش است.
 
منصور انصاری همچنین با اشاره به برگزاری جلسه پرسش و پاسخ در مورد انواع سرطان برای افزایش و ارتقا دانش پزشکان در طول روزهای برگزاری این کنگره گفت: تعداد مقاله های ارسالی به گنگره کلینیکال آنکولوژی 100 مقاله بوده که از این تعداد 30 مقاله به صورت سخنرانی و 60 مقاله در قالب پوستر ارائه می شود.
 
در این کنگره که تا روز 22 آبان ماه جاری در شیراز ادامه دارد از دکتر محمدجواد ثعلبیان و دکتر عبدالرسول طالعی به عنوان استادان پیشکسوت مبارزه با بیماری سرطان در استان فارس، تجلیل می شود.   2001



۲۱/۰۸/۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن