تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820871716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسکو خبر ارائه طرحي درباره آينده سوريه را تکذيب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مسکو خبر ارائه طرحي درباره آينده سوريه را تکذيب کرد
رویترز ادامه داد با این حال، در مرحله دوم طرح پیشنهادی روسیه که برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سوریه است، حضور بشار اسد به عنوان یکی از نامزدهای تصدی این سمت، مردود دانسته نشده است.
کد خبر: ۵۴۶۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۱ - 12 November 2015


دولت روسیه گزارش های منتشره مبنی بر اینکه کرملین برای پایان دادن به جنگ سوریه طرح جدیدی را ارائه کرده است، به شدت رد کرد.

به گزارش سی ان ان، خبرگزاری رویترز ساعاتی پیش در خبری اعلام کرده بود روسیه طی سندی طرحی را پیشنهاد کرده است که بر اساس آن پس از اصلاحات قانون اساسی، در سوریه انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

رویترز افزود؛ به رونوشتی از سند مذکور دست یافته است.

بنابر اعلام رویترز، در این سند، روسیه پیشنهاد کرده است شورایی با حضور همه طرفهای ذیربط شامل مقامات دولت و مخالفان دمشق بدون حضور بشار اسد به منظور اصلاح قانون اساسی این کشور تشکیل شود.

رویترز ادامه داد با این حال، در مرحله دوم طرح پیشنهادی روسیه که برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سوریه است، حضور بشار اسد به عنوان یکی از نامزدهای تصدی این سمت، مردود دانسته نشده است.

گفتنی است خبرگزاری فرانسه نیز ادعا کرد روسیه طرحی هشت ماده ای پیشنهاد کرده است که در آن روند 18 ماهه اصلاح قانون اساسی پیش از انتخابات ،‌عنوان شده است .


















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن