تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820977549




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سيل در لرستان 20 ميليارد ريال خسارت وارد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ آبان ۱۳۹۴ (۲۱:۳۷ب.ظ)
مدير عامل شرکت توزيع برق استان لرستان؛ سيل در لرستان 20 ميليارد ريال خسارت وارد کرد موج - در پي سيل عظيمي که طي چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه گذشته در شهرستان کوهدشت اتفاق افتاد 20 ميليارد ريال خسارت به شبکه هاي توزيع برق لرستان وارد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير عامل شرکت توزيع برق استان لرستان دراين زمينه اظهار داشت: شبکه هاي توزيع برق که در مسير سيل بودند بطور کامل تخريب و همراه سيل به مکانهاي ديگر منتقل شدند.
محمد بحريني گفت: ميزان خسارت وارده به تاسيسات برقي 2 ميليارد تومان برآورد گرديده که مسئولين ستاد حوادث غير مترقبه استان نيز با حضور در منطقه وضعيت تخريب شبکه هاي برق را از نزديک مشاهده کردند.
وي ادامه داد: در اثر سيل اخير يک کيلومتر شبکه فشار متوسط بطور صد در صد تخريب و تجهيزات آن توسط سيل خروشان ناپديد شدند.
وي گفت: دراين يک کيلومتر شبکه فقط پايه هاي بتوني موجود بود و آنهم بطور کلي شکسته شده و به زمين افتاده بودند.
بحريني تعداد تاسيسات تلف شده توسط سيل را علاوه بر يک کيلومتر شبکه فشار متوسط ،هشتاد و پنج دستگاه تابلوي توزيع برق ، بيست و پنج دستگاه پست هوايي برق ، تعداد زيادي تجهيزات حفاظتي و مانوري ، شکستگي تعداد زيادي پايه بتوني و مقادير قابل ملاحظه اي خسارات در مناطق مختلف که در اثر شکستن شاخه درختان و تخريب شبکه هاي برق به وقوع پيوسته بر شمرد.
مديرعامل شرکت توزيع برق لرستان پس از اطلاع از جريان وقوع سيل بلافاصله با اعضاي کميته بحران شرکت وارد منطقه شده و با تشکيل جلسه اضطراري و مشخص نمودن وظايف نيروهاي اجرايي و عملياتي کار تامين برق مناطق سيل زده شروع شد.
وي در ادامه افزود: در اين حادثه 64 روستاي شهرستان کوهدشت بي برق و شبکه هاي آنها تخريب شده بود.
وي اظهار داشت: با تجهيز کليه امکانات و منابع انساني اجرايي و عملياتي وظيفه هر گروه بطور کامل مشخص و اقدامات لازم استارت خورد.
مهندس بحريني گفت: مناطق سيل زده شامل سياب کوناني ، شيرز ، طرحان ،درب گنبد و شمار ديگري از روستاهاي کوهدشت شمالي بوده است لذا نيروهاي امدادي از شهرستانهاي خرم آباد و پلدختر و ديگر مناطق در بخشهاي مختلف شهرستان کوهدشت کار امداد رساني و تامين برق مناطق مذکور را شروع و خاموشي هاي عمده و احداث شبکه ها در کمتر از 12 ساعت رفع گرديد وبطور کلي مي توان گفت با رفع خاموشي هاي موردي در کمتر از 24 ساعت کليه مناطق و منازل بي برق، برق دار شدند .
اين مقام مسوول گفت: شرکت توزيع علاوه بر داشتن کميته بحران داراي دستورالعمل خاص و دقيق بوده ومطابق آن هر مديريت توزيع داراي شهرستانهاي معين جهت کمک درشرايط بحران بوده و شرح وظايف واحدهاي ستادي و اجرايي در آن مشخص شده است.
وي گفت: هر شش ماه يکبار مانور پدافند غير عامل ومديريت بحران در سطح استان و در بين کليه نيروهاي مديريت هاي اجرايي برگزار مي شود که تا کنون تاثير اجراي مانورها کاملأ ملموس بوده و بسيار خرسنديم که شرکت توزيع برق لرستان دراين سيل اخير توانست به عنوان اولين سازمان خدمات رسان وظيفه خود را بطور صد در صدي انجام دهد .
وي تصريح کرد: نمونه ديگر بحران در سال 93 اتفاق افتاد که حمله ريزگردها به تاسيسات و شبکه هاي برق شهرستان پلدختر بود که با حضور استاندار محترم لرستان و معاونين ايشان در هر دو بحران در کمترين زمان ممکن بيشترين بازدهي و سريعترين اقدامات در جهت رفع بحران ها صورت گرفت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن