تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813113774




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارزش معاملات امروز فرابورس 973 ميليارد ريال شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ آبان ۱۳۹۴ (۱۸:۱۱ب.ظ)
ارزش معاملات امروز فرابورس 973 ميليارد ريال شد موج - در جريان داد و ستد روز چهارشنبه، 105 ميليون و 650 هزار ورقه بهادار به ارزش 973 ميليارد و 50 ميليون ريال در فرابورس انجام شد.
به گزارش خبرگزاري موج، معاملات بيستمين روز آبان‌ بازارهاي فرابورس در حالي به پايان رسيد که 105 ميليون و 650 هزار ورقه بهادار به ارزش 973 ميليارد و 50 ميليون ريال مورد داد و ستد قرار گرفت.
در روز پاياني معاملات هفته، سهام ذوب آهن اصفهان بيشترين حجم معاملات فرابورسي را با داد و ستد 14 ميليون و 840 هزار سهم و و پالايش نفت لاوان با معاملاتي به ارزش 61 ميليارد و 920 ميليون ريال بيشترين ارزش معاملات را به نام خود ثبت کرد.
آيفکس هم بر خلاف روز گذشته به تدريج افت کرد و در نهايت با 4 واحد کاهش بر روي 706.46 واحد متوقف شد.
سهام بيمه ميهن در کنار البرز بالک و زرين معدن آسيا بيشترين افزايش قيمت و بيمه کوثر، ذوب آهن اصفهان و تدبيرگران فارس و خوزستان بيشترين کاهش قيمت را در روز جاري تجربه کردند.
همچنين، نماد شرکت‌هاي ذوب آهن اصفهان، گروه پتروشيمي سرمايه‌گذاري ايرانيان، بانک دي، توسعه خدمات دريايي و بندري سينا، پالايش نفت لاوان، قند شيروان و پالايش نفت تهران پربيننده‌ترين نمادهاي امروز فرابورس بودند.
طبق اين گزارش، صندوق سرمايه‌گذاري اعتماد آفرين پارسيان بيشترين حجم معاملات ETF را با خريد و فروش 205 هزار و 860 سهم رقم زد و داد و ستد 500 هزار ورقه مشارکت گل‌گهر در صدر معاملات اوراق با درآمد ثابت قرار گرفت.
علاوه بر اين، اوراق حق تقدم استفاده از تسهيلات مسکن در بازه 677 تا 694 هزار ريال خريد و فروش شد.
گفتني است، نماد معاملاتي شرکت بيمه ميهن پس از برگزاري مجمع عمومي عادي بطور فوق‌العاده صاحبان سهام و ارائه اطلاعات پيش‌بيني بازگشايي و نمادهاي معاملاتي شرکت مواد ويژه ليا جهت برگزاري مجامع عمومي عادي ساليانه و فوق العاده صاحبان سهام و گسترش سرمايه گذاري ايرانيان جهت برگزاري مجمع عمومي عادي به طور فوق العاده صاحبان سهام در روز 24 آبان در پايان معاملات امروز متوقف شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن