تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816224735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كلیه مطالبات در شبستر با تأکید بر نیازسنجی واقعی پیگیری شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در جمع دهیاران و شوراهای اسلامی شبستر عنوان شد؛
كلیه مطالبات در شبستر با تأکید بر نیازسنجی واقعی پیگیری شود

جلسه دهياران و اعضای شوراهاي اسلامي روستاهاي شبستر


شناسهٔ خبر: 2964497 - چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
استانها > آذربایجان شرقی

شبستر – فرماندار شهرستان شبستر بر لزوم پیگیری کلیه مطالبات مردم این شهرستان با تأکید بر نیازسنجی واقعی و در چهارچوب قانونی تأکید کرد. به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید كاشانی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان شبستر گفت: خدمت‌رسانی به مردم در چارچوب قانون و با رعایت قانون و سلسله‌مراتب اداری، رسالت ماست. و باید كلیه مطالبات مردم از این كانال و با تأکید بر نیازسنجی واقعی بررسی و پیگیری شود. وی در ادامه اظهار داشت: امسال كه از سوی مقام معظم رهبری به سال دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی نام‌گذاری شده، باید همه مردم با یكدیگر در سطح روستاها همدل و منسجم باشند و به‌دوراز اعمال سلیقه‌های شخصی خود در جهت پیگیری و رفع مشكلات تلاش کنند و از طرف دیگر اتحاد، انسجام و وحدت بین مسئولان با یكدیگر و شهروندان، برای دستیابی به توسعه و تحول شهرستان و خدمت بهتر به مردم شهرستان نقش مهمی دارد. رئیس شورای اداری شهرستان شبستر با اشاره به گازرسانی به شش روستای جدید در سال جاری اظهار داشت: بدین ترتیب تنها شش روستا در این شهرستان بدون برخورداری از این نعمت باقی می‌مانند که با جمعیت یک هزار و ۴۳۰ نفری از نعمت گاز محروم هستند بااین‌حال تدابیر لازم جهت گازرسانی به آن‌ها نیز در دست بررسی و اقدام است.

وی با تأکید بر اینكه استفاده از ظرفیت مشارکت مردم و فراهم کردن زمینه مشارکت بیشتر آنان تأثیر فراوانی در توسعه و درآمدزایی روستاها دارد تصریح نمود: با توجه به سكونت ۴۸ درصدی مردم در روستاهای این شهرستان، بیشترین اعتبارات به مناطق روستایی تخصیص‌یافته لذا  نظارت بیشتر بر نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی و نحوه استفاده از ماشین‌آلات دهیاری‌ها مورد تأکید ماست تا از امكانات موجود به‌طور بهینه استفاده شود. فرماندار شهرستان شبستر ضمن اشاره به ضرورت حفظ بی‌طرفی دهیاران و شوراهای اسلامی در انتخابات مجلس اظهار کرد: آنچه مهم است حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی است. لذا فعالیت دهیاران له یا علیه یك كاندیدا تخلف محسوب شده و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد. وی دهیاران را طلایه‌داران خدمت دانست و یادآور شد: دهیاران شخصیت‌هایی هستند که از حقوق مردم روستاها دفاع می‌کنند و نظام به وجود چنین افرادی افتخار می‌کند هرچند آن‌ها با مشکلات زیادی در روستاها دست‌وپنجه نرم می‌کنند اما نهایت تلاش آن‌ها رفاه مردم روستاها است.  مدیریت زباله و پسماند در روستاها از مهم‌ترین وظایف دهیاران است مدیرکل امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری آذربایجان شرقی نیز در این نشست كه بخشداران و تعدادی از مسئولان ادارات نیز حضور داشتند، گفت: سلامتی مدیریت زباله و پسماند در روستا از مهم‌ترین وظایف دهیاران است و دهیاران باید با توجه به بضاعت و امکاناتی که در اختیاردارند زباله روستاها را کنترل و مدیریت کنند تا بتوانند نمایی زیبا از روستا ارائه دهند. ایرج مرندی سرعت بخشی به طرح توسعه روستاها را از مهم‌ترین اولویت‌ها برشمرد و گفت: خوشبختانه طرح توسعه و پویایی روستاها با نگاه جدید و توسعه محوری در حال پیگیری و اقدام است که می‌تواند زمینه‌ساز توسعه روستاها به مفهوم عام در تمامی ابعاد فرهنگی٬ اقتصادی٬ اجتماعی و اشتغال در روستاها باشد.

وی با اشاره به طرح  جدید دولت در جهت ایجاد مشاغل دائم و مطمئن در روستاها گفت: در این طرح اگر به‌عنوان‌مثال ۱۰ میلیارد ریال هزینه اولیه نیاز است که اگر ۵۰ خانوار روستایی با یکدیگر متحد شده و هر خانوار ۷۰ میلیون تومان در این طرح سرمایه‌گذاری کند جمعاً سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌شود و دولت نیز شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به این گروه برای راه‌اندازی یک شرکت سهامی خاص و یا تعاونی روستایی کمک خواهد کرد. مدیرکل امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری آذربایجان شرقی تصریح کرد: هر چه تعداد این خانوارها بیشتر باشد حمایت مالی دولت بیشتر و میزان سرمایه‌گذاری خانوارها نیز کمتر خواهد بود به‌طوری‌که معافیت ۱۰ ساله مالیاتی و نرخ سه‌درصدی تسهیلات از مزایای این طرح است. مرندی در پایان با تقدیر از تلاش دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان شبستر خاطرنشان شد: باید حمایت‌های ممکن را در خصوص ایجاد اشتغال باهدف پایداری روستائیان و جلوگیری از مهاجرت جمعیت روستایی به شهرها  انجام دهیم و بر همین اساس یکی از وظایف دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شناسایی پتانسیل‌های هر روستا و تبدیل فرصت‌ها به زمینه‌های اقتصادی زودبازده است که باید به‌صورت ویژه در سرلوحه کارها قرار گیرد.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن