تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821037836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز نشست مشترک سران کشورهاي اروپا و آفريقا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۲۰ب.ظ)
آغاز نشست مشترک سران کشورهاي اروپا و آفريقا موج - سران بيش از 50 کشور اروپايي و آفريقايي از امروز نشست دو روزه اي را در مالت با دستور کار بحران پناهجويان و ارائه کمک هاي اروپا به آفريقا برگزار خواهند کرد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، در نشست امروز (چهارشنبه) سران کشورهاي اروپايي و آفريقايي در مالت که قرار است تا فردا نيز ادامه داشته باشد، کشورهايي اروپايي به کشورهاي آفريقايي در ازاي کمک به کنترل بحران پناهجويان کمکي به مبلغ 3.8 ميليارد دلار ارائه خواهند کرد.
اتحاديه اروپا در ادامه تلاش براي کنترل بزرگترين بحران پناهجويان بعد از جنگ جهاني دوم رهبران بيش از 50 کشور اروپا و آفريقا را دور هم جمع کرده است. به گفته مقامات اتحاديه اروپا، کشورهاي اروپايي در اين نشست از همتايان آفريقايي خواهند خواست با افزايش همکاري ها ورود پناهجويان و مهاجران آفريقايي به اروپا کنترل کنند.
نشست امروز والتا (پايتخت مالت) در حالي برگزار مي شود که پيش از اين اتحاديه اروپا ترکيه را با وعده هاي سياسي و اقتصادي براي افزايش اقدامات براي کنترل ورود پناهجويان به اروپا متقاعد کرده بود. ترکيه يکي از اصلي ترين مسير هاي عبور پناهجويان براي ورود به کشورهاي اروپايي است.
همزمان با اين نشست اسلووني از ايجاد «موانع تکنيکي» در مرزهاي مشترک خود با کرواسي به منظور کنترل ورود مهاجران به اين کشور خبر داد.
در ادامه غرق تراژديک قايق هاي بادي حامل پناهجويان، امروز رويترز گزارش داد، 14 پناهجو در جريان حادثه غرق قايق حامل پناهجويان در سواحل ترکيه غرق شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن