تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815298043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعضای باند سارقان مسافر نما در ساوجبلاغ شناسایی و دستگیر شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


اعضای باند سارقان مسافر نما در ساوجبلاغ شناسایی و دستگیر شدند استان‌ها > البرز - به گزارش ایرنا- فرمانده انتظامی ساوجبلاغ گفت: با هوشیاری ماموران آگاهی اعضای باند سارقان مسافر نما در مسیر جاده های روستایی این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

احمد جبارپور روز چهارشنبه افزود: درپی شکایت رانندگان مبنی بر سرقت پول،تلفن همراه، خودرو توسط دو نفر سارق موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی بیان داشت: طبق تحقیقات این افراد با تهدید سلاح سرد اموال رانندگان را بعه سرقت می بردند.
جبارپور گفت: پس از چندین روز گشت زنی ماموران به یک وانت که حامل یک خودرو پراید بود در طول مسیر یکی از روستاها ی شهرستان مواجه می شوند که با استعلام شماره خودرو متوجه سرقتی بودن آن شده و بلافاصله خودرو را توقیف و راننده را به اداره آگاهی انتقال می دهند.
جبارپور بیان کرد: راننده خودرو که مکانیک می باشد در اظهاراتش اعلام می کند که این ماشین را برای اوراق کردن و استفاده از لوازم آن برای تعمیر خو دروها از دو نفر خریداری کرده است.
وی ادامه داد: با اجرای عملیاتی ویژه مخفیگاه این دو سارق مسافر نما که سرقت به عنف می کردند در نظرآباد البرز شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی ساوجبلاغ به رانندگان توصیه کرد،فریب این مسافر نماها را که با پیشنهاد دادن کرایه بالا آنان را فریب می دهند نخورند تا جان و مالشان به خطر نیفتد.
ساوجبلاغ در 35 کیلومتری غرب کرج قرار دارد.

کلید واژه ها: استان البرز -




چهارشنبه 20 آبان 1394 - 11:57:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن