تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806681877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلیلی: برخی بوق‌های استکباری می‌گویند دشمن و نفوذ وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: جلیلی: برخی بوق‌های استکباری می‌گویند دشمن و نفوذ وجود ندارد
نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: امروز برخی بوق‌های استکباری اصل وجود دشمن را هم مورد تردید قرار می‌دهند و می‌گویند اصلا دشمن و نفوذ وجود ندارد.

پادوهای غرب می‌خواهند ملت را از تحریم‌ بترسانند/برخی بوق‌های استکباری می‌گویند دشمن و نفوذ وجود ندارد
به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "سعید جلیلی" نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی که به شهرستان طبس سفر کرده است در همایشی با بیان اینکه باقدرت برگرفته از الگوی انقلاب اسلامی افسانه شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی که به دنیا القا شده بود در هم شکست و شکست های پی در پی آنها شروع شد، گفت: جنگ 33 روزه، 22 روزه،51 روزه و... نمونه هایی آشکار از این واقعیت هستند.
 
وی افزود: اینها همه به این دلیل است که دشمن می بیند باورهای یک ملت فقط یک سری نظریه و مباحث ذهنی نیست و تبدیل به باورهای عمیق و عملی شده است.
 
جلیلی در ادامه تصریح کرد: مردم ما بسیاری از باورها را تجربه کرده اند و یکی از این باورها اجابت دعوت الهی بوده است.
 
وی تصریح کرد: ملت ما «ان تنصرالله» را تجربه کرد، «لن یزروکم الا اذی» را تجربه کرد، اینکه دشمنان نمی توانند آسیب جدی برسانند را در عمل تجربه کرد و یکی از بزرگترین تجربه های ایمانی مردم ما همین واقعه طبس بود.
 
جلیلی ادامه داد: وقتی مبنایی مبتنی بر باورهای عمیق دینی شکل بگیرد یک مختصات جغرافیایی به نام طبس شکست ناپذیر می شود و علیرغم اینکه دشمن هواپیما می فرستد، سرنگون می شود. سالها بعد پهباد «آر کی یو» می فرستد و آن هم نابود می شود! اینها تجسم یاری خداوند است، لذا وظیفه بزرگ و سترگ ما حفظ شجره طیبه انقلاب اسلامی است و تمام تلاش دشمن این است که نعمت بزرگ انقلاب را از مقابل دیدگان ملت محو کند.
 
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در ادامه با اشاره به طرح موضوع نفوذ توسط رهبر انقلاب طی هفته های گذشته افزود: آنچه مقام معظم رهبری تحت عنوان نفوذ بیان می کنند ناظر به این معناست که دشمن فهمیده در تمام صحنه ها مقابل انقلاب شکست خورده لذا می خواهد با نفوذ ملت را از اصل مبارزه مصرف کند. معنای نفوذ منصرف کردن مردم از اصل مبارزه است و یکی از راه های آن پرهزینه نشان دادن ادامه و اصل مبارزه است.
 
جلیلی تصریح کرد: آن چیزی که موفقیت ها را حفظ می‌کند یا به آن لطمه می زند تحریف است؛ اینکه امام در دو سال پایان عمرشان دایم بر دوگانه اسلام ناب و آمریکایی تاکید می کردند به همین دلیل بود چون آنچه موفقیت ها را رقم زد اسلام ناب بود و آنچه می تواند لطمه بزند تحریف خط امام و انقلاب است.
 
وی افزود: بصیرت و آگاهی و تحلیل روشن و اصولی از مسائل است که مانع نفوذ و تحریف می شود.
 
جلیلی تصریح کرد: در همه عرصه ها باید نسبت به تعدی به مرزها حساس باشیم و فراموش نکنیم مراقبت از مرزها صرفا مراقبت از مرزهای جغرافیایی نیست بلکه یکی از اوامر رهبری مراقبت از مرزهای ارزشی و عقیدتی انقلاب است.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: در هر عرصه ای باید در مقابل تعدی به مرزها حساس باشیم و نگذاریم کسانی با ایجاد تردید در باور و ایمان مردم نسبت به موفقیت های انقلاب اسلامی و اینکه موفقیت ها را هزینه نشان دهند، در عرصه های عقیدتی نفوذ کنند زیرا امروز برخی بوق های استکباری اصل وجود دشمن را هم مورد تردید قرار می دهند و می گویند اصلا دشمن و نفوذ وجود ندارد!
 
جلیلی در ادامه با تشریح مصادیق نفوذ گفت: امروز مسیر نفوذ این است که عده ای با پادویی امریکا و غرب مردم را از قطعنامه و تحریم و دشمنی با غرب و امریکا بترسانند.
 
وی شروط مهم و اساسی رهبری در توافق هسته ای را ضامن امنیت عزت پیشرفت و استقلال کشور دانست و گفت: برخلاف نامه رهبر انقلاب به رییس جمهور متاسفانه تاکنون در بیانیه رییس جمهور امریکا نه تنها اشاره ای به لغو تحریم ها نشده بلکه بسیاری از موارد برجام هم نادیده گرفته شده هست.
 
مسئول سابق مذاکرات هسته ای کشورمان افزود: مکانیسم ماشه در قطعنامه اخیر شورای امنیت اهرم تازه ای برای ترساندن ملت از تحریم و قطعنامه است و همین مصداق نفوذ است که از این پس عده ای به این بهانه در داخل ملت را بترسانند که هرگاه ملت و نظام موضعی علیه غرب گرفت، سایه ترس بر سر مردم حاکم کنند تا از ملت و مسئولان از اقدامات و مواضع انقلابی و اصولی منصرف شوند.
 
جلیلی تصریح کرد: راه تبیین نفوذ این است که دولت بداند ملت در دفاع از منافع و آرمان ها و حقوق خود نگران برگرداندن تحریم ها و قطعنامه های دشمنان نیست و تابع فشار و تهدید عمل نمی‌کند.
 
جلیلی در پایان خطاب به دشمنان گفت: مکانیسم ماشه برای هر دولتی که بخواهد علیه ملت ایران استفاده کند عملیاتی انتحاری برعلیه خود آن دولت است.
 
وی افزود: نامه تاریخی رهبری به رییس جمهور درباره اجرای مشروط برجام فصل الخطاب است برای هم افزایی نیروهای انقلاب در برابر دشمن یک نقطه عطف بود و دولت فراموش نکند که باید با اقتدار از منافع ملت دفاع کند و خود را محکم به پشتیبانی ملتی بداند که از بابت تحریم و قطعنامه دشمن نگرانی ندارد.
 
انتهای پیام/

برای دریافت پیامک‌ها و اخبار باشگاه خبرنگاران جوان به کانال تلگرامی ما بپیوندید.





اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

پیکر آیت‎الله خزعلی تشییع شد/آیت‎الله جنتی بر پیکر این عالم متقی نماز خواند
ولایتی: مخالفت من با رسانه‌ای شدن مذاکرات آلماتی صحت ندارد
از جنگ سرد دو آیت‌الله تا "می‌شود، نمی‌شود" ظریف و جلیلی!
از حرفهای برخاسته از کینه بعضی‌ها تا دستگیری دبیرکل یک حزب اصلاح‌طلب





۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن