تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819956177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مولاوردی: پدیده طلاق عامل بسیاری از آسیب های اجتماعی است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: مولاوردی: پدیده طلاق عامل بسیاری از آسیب های اجتماعی است
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: طلاق عامل بسیاری از آسیب های اجتماعی و تهدید کننده خانواده های ایرانی است .
آفتاب : به گزارش ایرنا، شهیندخت مولاوردی روز سه شنبه در کارگاه ملی مداخله در فرآیند طلاق در یزد افزود: بهره گیری از همه ظرفیت های موجود و استفاده از روش های عالمانه مداخله در راستای کنترل و کاهش طلاق ضروری است .

وی ادامه داد: طلاق همه موجودیت یک خانواده را تحت تاثیر قرار می دهد بنابراین باید با این پدیده بصورت جدی و دقیق با استفاده از تمام توان مقابله کرد .
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده اظهار داشت: برای کنترل و پیشگیری از موضوع طلاق در خانواده ها باید با حساسیت خاص و وارد عرصه فعالیت شد.

مولاوردی گفت: مطالعات عمیق و بررسی های گسترده در خصوص پدیده طلاق و ارائه راهکارهای صحیح برای کنترل و پیشگیری از آن از اهمیت ویژه برخوردار است.
وی خاطرنشان کرد: سیاست های کلی در اسناد بالادستی همچون قانون اساسی و سند چشم انداز ما را ملزم می کند تا استراتژی هایی را انتخاب کنیم که مورد اجماع هر دو قوه مجریه و قضائیه باشد.

این مسئول اظهار داشت: بدون شک از مهمترین عوامل انحلال خانواده های ایرانی بویژه زوج های جوان را باید آشنا نبودن آنان با مهارت های رفتاری و ارتباطی ذکر کرد .
مولاوردی تاکید کرد: برای کنترل و پیشگیری از برخی آسیب ها زوج های جوان نباید بدون داشتن مهارت های تصمیم گیری، مسئولیت پذیری و ارتباط مؤثر در حل مسئله وارد زندگی مشترک شوند.
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده به موضوع رشد انواع آسیب های اجتماعی بخاطر گذار از جامعه سنتی به سمت ساختارهای مدرن اشاره کرد و گفت: روند رشد طلاق در سال های اخیر و چند وجهی بودن عوامل این پدیده لزوم وجود یک نظام هماهنگ در خصوص آموزش خانواده ها را نشان می دهد .

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده به نقش عوامل اقتصادی به عنوان اصلی ترین دلیل افزایش طلاق در این سال ها در کشور اشاره کرد و افزود: تدوین و فعالیت نظام جامع آموزش خانواده در کشور یکی از راهکارهای مقابله با رشد روز افزون پدیده طلاق و پیشگیری از وقوع آن است .

وی امضای تفاهمنامه ای دو معاونت امور زنان و خانواده و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دو قوه مجریه و قضائیه اشاره و اظهار امیدواری کرد بتوان فصل جدیدی را با بهره گیری از ظرفیت های دو قوه ایجاد نمود .
معاون رییس جمهوری در امور زنان و بانوان در سفر یکروزه به یزد در جمع اعضای شورای پیشگیری از وقوع جرم این استان سخنرانی کرد .
استان یزد بایک میلیون و 70 هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار دارد .



تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن