تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821172580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پسربچه ربوده‌شده خرم‌آبادي به آغوش خانواده بازگشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۲۳:۱۸ب.ظ)
پسربچه ربوده‌شده خرم‌آبادي به آغوش خانواده بازگشت موج - فرمانده انتظامي استان لرستان گفت: پسربچه 11 ساله ربوده‌شده خرم‌آبادي با تلاش پليس استان لرستان به آغوش خانواده بازگشت.
به گزارش موج، سردار محمد قنبري شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پنجم آبان ماه امسال خانمي با مراجعه به کلانتري 16 شهرستان خرم‌آباد عنوان کرد پسر 11 ساله‌اش که در داخل کوچه مشغول بازي با دوستانش بود ربوده شده است.
وي افزود: بر اساس گفته‌هاي اين خانواده، پژو 405 نقره‌اي با چند نفر سرنشين پسر وي را سوار کرده و با خود برده‌اند که تحقيقات مقدماتي پليس در اين راستا انجام و فرضيه‌هايي طراحي شد.
فرمانده انتظامي لرستان با بيان اينکه دستور ورود پرونده به آگاهي صادر شد تا تيم ويژه عملياتي آگاهي موضوع را پيگيري کنند، عنوان کرد: پيگيري‌هايي که انجام شد نتيجه حاصله بر اين اساس بود که پدر فرد ربوده‌شده تحت تعقيب قضايي است و احتمالاً به اتهام کلاه‌برداري و بدهي که به افراد داشته گروکشي کرده‌اند تا بدهي خود را پرداخت کند.
وي عنوان کرد: بر اساس تحقيقات انجام‌شده، مشخص شد پدر فرد ربوده‌شده در شهرستان جيرفت و فهرج کرمان مقاديري خرما خريداري کرده و پول آن را به صاحبانش پرداخت نکرده است که اين افراد بارها پيگير مطالبه خود بوده‌اند ولي چون اقدامي انجام‌نشده بود دست به گروگان‌گيري فرزند وي زده بودند تا طلب خود را از اين فرد بگيرند.
قنبري بيان کرد: با رديابي اين موضوع، تيمي از پليس استان لرستان در کرمان مستقر شد و با همکاري آگاهي اين استان موضوع پيگيري شد که در نهايت معلوم شد پسربچه ربوده‌شده را به زاهدان انتقال داده‌اند.
وي تصريح کرد: يک تيم ديگر از پليس استان به آن منطقه اعزام و در نهايت رد بعدي بعد از سه روز در شهرستان فهرج گرفته شد که از آنجا به جيرفت در رفت و آمد بودند، بعد از روز چهارم شخصي که اقدام به اين عمل کرده بود شناسايي و توسط تيم پليس استان لرستان دستگير شد.
فرمانده انتظامي لرستان خاطرنشان کرد: وي پس از دستگيري، همدستان خود را معرفي کرد که يک نفر ديگر نيز دستگير شد و در نهايت دو روز پيش موفق شديم پسربچه ربوده‌شده را آزاد و تحويل خانواده‌اش دهيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن