تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820939615




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای یک طرفه برجام خلاف منافع ملی


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: نماینده مردم دشتستان در مجلس با بیان اینکه دولت هیچ حقی برای اجرای برجام پیش از تعهد کتبی آمریکایی‌ها مبنی بر لغو تحریم‌ها ندارد، گفت: اجرای یک طرفه برجام بدون تعهد کتبی آمریکا خلاف منافع ملی است.

به گزارش تراز ،حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم هرگونه اقدام مبنی بر اجرای برجام از سوی دولت را یک طرفه و خلاف منافع ملی دانست و گفت: دولت و دستگاه دیپلماسی کشور ما هیچ حقی برای اجرای برجام پیش از تعهد کتبی آمریکایی‌ها مبنی بر لغو تحریم‌ها ندارند.

 
وی با تأکید بر اینکه همواره از ناحیه توطئه‌های خصمانه آمریکایی‌ها خساراتی به ملت ایران وارد شده است، افزود: ما هیچگاه توطئه‌‌های دولت فریبکار و عهدشکن ایالات متحده آمریکا را فراموش نمی‌کنیم، بنابراین در همین راستا تا زمانی که آنها تعهد کتبی برای لغو یک‌جای تحریم‌ها را ندهند، ما هم هیچ گام عملی در راستای اجرای برجام بر نخواهیم داشت.

 
عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه، اظهار داشت: اگر دولت در راستای اجرای برجام اقدام به برچیدن سانتریفیوژها و یا برخی تأسیسات هسته‌ای بکند، این اقدام نه تنها اقدامی یک طرفه محسوب می‌شود، بلکه خلاف منافع ملی است.

 
حجت‌الاسلام موسوی‌نژاد همچنین، تصریح کرد: اگر قرار نیست که تحریم‌‌ها لغو شود، صریح و شفاف بگویند که این طور است و تحریم‌ها لغو نمی‌شود، بنابراین ما برای چه مذاکره کرده‌ایم؟ شرط اساسی ما برای مذاکره با 1+5 لغو کامل و یکجای همه تحریم‌ها بوده و دستگاه دیپلماسی کشور می‌بایست در اجرای برجام به این نکته توجه داشته باشد.

 
وی اضافه کرد: مجلس و نمایندگان مردم در خانه ملت با تمام توان و بر حسب وظیفه نظارتی که موکلان‌شان به آنها واگذار کرده‌اند، بر اجرای صحیح برجام نظارت داشته و نمی‌گذارند ذره‌ای از حقوق و منافع ملی کشور تضییع شود.

 
نماینده مردم دشتستان در مجلس در پایان خاطر نشان کرد: اجرای یک طرفه برجام بدون تعهد کتبی آمریکا خلاف منافع ملی است.





زمانبندی انتشار: 19 آبان 1394 - 23:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن