تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805553721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت براي حمايت از پروژه هاي بخش گردشگري يارانه پرداخت مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۷:۲۵ب.ظ)
معاون رئيس جمهور در ديدار با استاندار گيلان: دولت براي حمايت از پروژه هاي بخش گردشگري يارانه پرداخت مي کند موج-رشت- معاون رئيس جمهور در ديدار با استاندار گيلان گفت: سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري شش تا هشت درصد سود تسهيلات بانکي پروژه‌هاي بخش گردشگري را پرداخت مي کند.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از پايگاه اطلاع رساني استانداري گيلان، معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در اين ديدار که امروز در تهران به منظور بررسي پيشرفت طرح هاي مصوب سفر دکتر روحاني برگزار شد گيلان را يکي از استان هاي مهم براي اين سازمان برشمرد و گفت: فضاي کشور در حال حاضر در شرايطي قرار دارد که با ورود گردشگران خارجي، انگيزه سرمايه گذاري مضاعف شده است،گيلان و شهر رشت به عنوان مرکز استان بايد با تقويت سرمايه گذاري هاي گسترده به ويژه در زمينه هتل هاي 4 و 5 ستاره سهم بيشتري را به خود اختصاص دهد.
مسعود سلطاني فر درخصوص سهم منابع تسهيلاتي از محل صندوق توسعه ملي اظهار داشت: هتل هاي معرفي شده ي استان گيلان با پيشرفت فيزيکي مناسب در چارچوب سهم پيش بيني شده از سفر دکتر روحاني به گيلان در حال تامين منابع هستند.
معاون رئيس جمهور با بيان اينکه بايد از ساير ظرفيت ها همچون منابع داخلي بانک ها نيز براي اتمام پروژه‌هاي حوزه گردشگري استفاده کرد گفت: سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري به پروژه‌هاي بخش گردشگري که از تسهيلات بانکي استفاده کرده و به بهره‌برداري برسند شش تا هشت درصد يارانه سود تسهيلات پرداخت مي‌کند.
سلطاني فر با اشاره به اهميت ثبت جهاني ماسوله گفت: اهميت ثبت جهاني ماسوله از مدت ها پيش وجود داشته است، اما برخي اقدامات استان گيلان در رفع موانع ثبت مي تواند زمينه قرار گرفتن ماسوله را در فهرست ثبت جهاني مهيا کند.
وي در خصوص روند اجرايي پروژه موزه ميراث روستايي که جزو مصوبات سفر رئيس جمهور است، اظهار داشت: اين موزه، جزو پروژه هاي شاخص کشور است و براي ادامه فازهاي اجرايي در سال جاري 10 ميليارد ريال ابلاغ شده است که به تناوب بر اساس اقدامات عملياتي انجام شده، مراحل بعدي، منابع اعتباري ابلاغ خواهد شد.
استاندار گيلان نيز در اين ديدار با بيان ضرورت نگاه ويژه به استان گيلان در سطح کشور گفت: با توجه موقعيت گيلان به لحاظ انگيزه حضور گردشگران و مسافرخيز بودن بايد در بخش سرمايه گذاري از همه ظرفيت هاي حمايتي استفاده کرد.
وي در خصوص مصوبات سفر رئيس جمهور به استان گيلان در بخش گردشگري گفت: دولت فرصت خوبي را از طريق صندوق توسعه ملي براي حمايت از پروژه هاي سرمايه گذاري فراهم کرده است که تامين آن به تکميل پروژه هاي نيمه تمام استان گيلان به ويژه هتل هاي 4 و 5 ستاره کمک مي کند.
استاندار گيلان جاذبه هاي گردشگري استان گيلان را شاخص دانست و اظهار داشت: جاذبه هايي چون مقبره شيخ زاهد گيلاني، قلعه رودخان، آرامگاه ميرزا کوچک خان جنگلي، کاشف السلطنه، ماسوله، آرامگاه دکتر معين و ساير مجموعه ها جزو بناهاي شاخص در سطح کشور محسوب مي شوند که بايد مستمرا مرمت شوند و اين موضوع نياز به تامين اعتبار مناسب دارد.
وي گفت: ماسوله جزو مهم ترين دغدغه هاي استان گيلان براي قرار گرفتن در فهرست ثبت جهاني است که البته استان آماده همکاري براي انجام آن را همسو با سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کشور دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن