تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821198514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح ارتقاي کيفيت زندگي بايد با مشارکت همه دستگاه‌ها پيش برود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۲۳ب.ظ)
طرح ارتقاي کيفيت زندگي بايد با مشارکت همه دستگاه‌ها پيش برود موج - عضو کميسيون بودجه شوراي شهر تهران از گزارش‌هاي مبسوطي که معاون‌هاي شهردار تهران در تشريح طرح ارتقا کيفيت زندگي در منطقه 12 و به ويژه محله هرندي در صحن شورا مطرح کردند، تقدير و تشکر کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، رضا تقي پور پس از ارائه گزارش‌هاي معاون حمل‌ونقلي شهردار تهران درباره طرح ارتقاي کيفيت زندگي در منطقه 12 از بعد ترافيکي افزود: تمامي طرح مي‌بايست با مشارکت همه دستگاه‌ها با محوريت شهرداري پيش برود. مساله مهمي که نياز به هماهنگي بين دستگاه‌ها دارد.
وي با تأکيد بر اين که تحقق اين طرح حاصل نمي‌شود مگر با هماهنگ‌سازي دستگاه‌هاي مختلف، تصريح کرد: حتي اگر لازم است به شوراي عالي انقلاب فرهنگي برويم يا ساير شوراهاي بالادستي که پوشش بيشتري بر مسائل شهر دارند تا کار را شروع کنيم.
تقي پور ادامه داد: در بودجه و اعتبارات هم هر دستگاهي بايد هزينه‌هاي لازمه را پرداخت کند. اين بدين معنا نيست که بودجه را به مديريت شهر بدهند، اما؛ از يک جاي واحد مديريت ها بايد انجام شود.
در ادامه اين جلسه مهدي چمران، رئيس شوراي شهر تهران، نيز گفت: قرار است 3 شنبه هفته آينده مجموعه گزارش‌هاي طرح ارتقا زندگي در منطقه 12 به صورت يک پکيچ خلاصه‌تر از سوي شهردار به سمع و نظر اعضا برسد تا سوالات مطروحه پاسخ داده شود.
وي همچنين گفت: تحقق اين طرح در مشارکت بين دستگاه‌ها است، فرمانده ناجا، رئيس سازمان بهزيستي، مدير کل بهداشت و رئيس کميته امداد امام خميني (ره) و هر دستگاه ديگري بايد در مسير اجراي اين طرح شهرداري را حمايت کنند و اين پيوند بايد به قدري محکم باشد که طرح با جديت به سرانجام برسد.
رئيس شوراي شهر تهران همچنين با اشاره به دستاوردهاي مثبت پل روگذر ابوسعيد، خواستار انجام طرح مطالعاتي چهارراه سيروس نيز شد تا معضل ترافيکي اين منطقه نيز در راستاي طرح ارتقاي کيفيت زندگي در منطقه 12 برطرف شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن