تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820983518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورا از برنامه‌هاي نافذ اجتماعي شهر حمايت مي‌کند/اشتباه حسابرس شورا براي برخي اعضا قطعي شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۳:۵۷ب.ظ)
شورا از برنامه‌هاي نافذ اجتماعي شهر حمايت مي‌کند/اشتباه حسابرس شورا براي برخي اعضا قطعي شده است موج - رئيس کميسيون نظارت و حقوقي شوراي شهر تهران با اشاره به بازديد اخيرش از منطقه 3 تهران گفت: اجراي طرح مسجد محوري اين منطقه بسيار خوب و جذاب است و شورا از اين برنامه‌هاي نافذ اجتماعي شهر حمايت مي‌کند و مي‌توانيم با تشويق آن اين طرح را به ساير مناطق نيز تسري دهيم.
به گزارش خبرگزاري موج، پرويز سروري، در نطق پيش از دستور دويست و ششمين جلسه شورا تصريح کرد: اين خدمات اجتماعي در متروي تهران در دهه محرم نيز ارائه شده است که جاي تشکر دارد.
وي همچنين خطاب به رئيس شوراي شهر تهران به وي تذکر داد و گفت: درباره حد ترخص تهران در سال گذشته نطقي کردم که هنوز در قبال آن اقدامي انجام نشده است و هنوز بسياري از شهروندان نمي‌دانند خط مرزي نماز شهر تهران از چه منطقه شکسته مي‌شود و در اين باره مردم تهران در سرگرداني هستند که از همين رو مي‌خواهم اقدامات لازمه انجام شود.
وي درباره حسابرسي‌ها نيز گفت: اين تلقي را قبول ندارم که بايد از حسابرس‌هاي شورا دفاع کنيم، بلکه بايد از حق دفاع کنيم.
سروري با تأکيد بر اين که عملکرد اشتباه حسابرس شورا براي برخي اعضا و به ويژه شخص خودم قطعي شده است که حسابرسي‌هايش درست انجام نشده است، تصريح کرد: 11 حسابرس اعلام کرده‌اند که ما حسابرسي‌ها را قبول داريم، 11 نفر نيز اظهارنظر نکرده‌اند. از همين رو بايد در کنار اين حسابرس‌ها افراد خبره نظارت داشته باشند تا آن عده‌اي که عدم اظهارنظر کرده‌اند، دلايلشان را اعلام کنند.
رئيس کميسيون نظارت شورا تأکيد کرد: هرچه سريع‌تر بايد پرونده حسابرسي‌ها بسته شود؛ چراکه ادامه اين روند خوب نيست. اين وظيفه شورا است که از حق حمايت کند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن