تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820971873




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلیل افزایش قیمت طلا در بازار


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: قیمت طلا با توجه به کاهش قیمت های جهانی در بازار داخلی نه تنها کاهش قیمتی نداشته بلکه در 48 ساعت گذشته افزایش نیز داشته است.

به گزارش تراز ،احمد وفادار عضو هيات امنا صنف طلا و جواهر تهران در گفتگو با تراز درباره نرخ جهانی طلا گفت: نرخ جهانی طلا در هفته های گذشته به دلیل افزایش بهره بانک های امریکایی ، روبه کاهش است. وی افزود: درباره آینده نرخ جهانی طلا نمی توان پیش بینی خاصی داشت اما چندی پیش یکی از کارشناسان بورس آلمان اعلام کرده بود: در دراز مدت قیمت طلا به نرخ های قبلی بازخواهد گشت.
وفادار درباره افزایش نرخ ارز در داخل کشور تصریح کرد: این افزایش باعث شده قیمت طلا برخلاف روند جهانی خود دچارکاهش نشود. لذا قیمت طلا با توجه به کاهش قیمت های جهانی در بازار داخلی نه تنها کاهش قیمتی نداشته بلکه در 48 ساعت گذشته افزایش نیز داشته است.
عضو اتاق اصناف تهران اظهار داشت: قیمت طلا به واسطه اینکه یک کالای سرمایه ای و فلز جهانی است ارتباط چندانی با مراسم و مناسبت های مذهبی نداشته و خروج از ماه محرم نیز تاثیری بر روی قیمت این کالا نخواهد داشت. وی گفت: مهمترین عامل بر قیمت طلا و جواهر در کشور نرخ دلار بوده و در صورت افزایش این نرخ، قیمت طلا نیز افزایش خواهد داشت.
وفادار در باره آینده بازار طلا و سکه بیان داشت: به نظرم تغییر چندانی در قیمت ها رخ نداده و قیمت طلا در هر گرم حدود 95 هزار تومان و قیمت سکه زیر یک میلیون تومان و در حدود 920 تا 940 هزار تومان مانده و بازار از یک ثبات نسبی برخوردار خواهد بود.

قیمت ها به ریال:

سکه بهار آزادی طرح جدید: 9185000
سکه بهار آزادی: 9180000
نیم سکه: 4640000
ربع سکه: 2510000

گرم طلای 18 عیار: 935700
گرم طلای 24 عیار: 1247300





زمانبندی انتشار: 19 آبان 1394 - 12:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن